好啦~ 我知道 其實都只迷弘基 嘻嘻嘻~ 我係睇完《原來是美男啊》之後先咁愛佢的~ 嘻嘻~ 弘基真係好令仔~ 《只一個人》好好聽 mv我擺了上blog了 但個mv有2個歌的 後面的先係《只一個人》 《只一個人》係慢歌來的~ 好啦 我今日都要做(抄)下hw啦 今日我諗都抄唔曬的啦~ 星期6先再同Bean同Jessie一齊出去再抄~ 嘻嘻~ 大家+油~ 88~ p.s.姑姐就生啦~ 我又再做表姐(由於比較冷血,所以冇咩感覺,但我都會好中意個bb的,因為係女 仔~)