依家係5:40 我今日唔係由琴晚訓到依家 而係我根本冇訓過 我都唔知自己咩事 一d都訓唔到 好辛苦 成就黎6點啦 都仲係訓唔到 又冇野做 我生平竟然第一次悶到喊=0= 太悶了 又訓唔到 我都唔知我接住落黎的一日會有咩下場=0= (如果我同你傾緊msn訓左的話,希望你了解並明白我) 真的很悶 我決定聽日(一間)出街 至於去邊就唔知啦 聽日(一間)再決定