大家好
好耐冇打blog
(because好busy)
今日karen冇番....
一d 寂寞都冇...(好絕)
好啦...是有一點點
但下午一d都冇
好的..
今日佢地成班人話 要去告1a37
但我一d都唔想join....
我唔明...
點解唔join比人;@
咁 我真係唔想告人....
吞la...
我冇咩所謂
至於1axx....
你唔好成日欺負我 的好朋友....!!!!!!!!
我不會放過你....!!!!!
朋友.....
不要理他
d人打橫黎講唔洗理佢......
自己點諗先係最重要.....
朋友....
我還是很傷心...
我會忘記這個事....
我信你...
我會捱過的...
|