yesterday的相...... now keep on 我 的門 同 上 令 我自豪的樓梯(我唔明有咩好自豪=0=) 由 上面睇.... 我 的床..... 好 多書.... 好 多化妝袋..... 唔 知點睇.... 我 就係一個夠謄係抽wet中的romm,而唔drink water的人 好 亂...=0= 同 緊bean+banananan+聽歌 make 番好的海報....^ ^