hi~
今日有d唔順心
苜先....我真唔中意......=0=(聽慣我講的都知咩事)
then
到 左最唔開心果度la
朋友....
唔要傷心la
不要再想果 d事情
我會陪係你身邊的
好....講番d開心野先..!!!
(一陣 風吹過)
真係冇咩值得好講=0=
今日換左個blog..(冇換到成個,+左個mv only=0=)
好 中意米色呢~
(仲係好傷心中)
唔講la....
仲有好多hw=0=
中文+中文+中文
(工 作紙+筆記+默書改正)
好la...
做hw先la.......
P.S.唔好再唔開心la
|