最近唔知點解某個人話怕我唔理佢 then我遷諗諗下... 真係覺得自己好有問題 我好好好[懶] 我的懶 不是普通的懶 我想講的野永遠係msn同左某4個人講完就唔會再同人講 直至我的小學最好朋友同我講 我先發覺 我真係好似咩都唔同人講咁 我承認我好懶 但一樣野講好多次會好煩(嘻嘻~搵人幫我改下呢個壞習慣) 我都覺我上左中學好似有時好x x的意思─想講就講,就算幾嚴重都好,如果要講好耐好煩的我都會等人問我,自 己唔會講(除左msn個4個人) 5...help.. 搵下幫我改下呢個態度~