今日好累
我真的累了(淚了)~
嘻嘻~
依排發生唔少事
身心都好累~
有時為左某d野好煩
有時為某d野好擔心
好累好累
我需要一些時間整理下自己
等我有一個新身+心去接受中二~
我現在好失敗咁唔記得沖涼
又要給人鬧
好傷心
一直聽Theresa的歌
令我好開心(其實明明聽緊好慘的歌)
但我就是愈慘的歌愈覺得有意義
我要為自己好好生活
日日都身體健康
生活愉快
同我(心)的朋友好好相處
不太喜歡我的朋友都好好了解下我
好可能我未必好似你地想像中的我咁~
我會做好我自己
(大家唔好覺得我有咩事
我一d事都冇
只係岩岩睇完Theresa個blog
諗到~
我冇唔開心
唔洗問我咩事~)
嘻嘻
我一直好開心
我今日真伙因為Drama而好累←呢個真係好傷心
聽日仲要練←仲傷心
要連續幾日咁練←極度傷心
嘻嘻~好la..我心情好好~88~
|