大家好
好耐冇見~
點解我咁耐都唔打blog?_?←問
因為執枱←答
好~開始擺相~

好多日艽番去練社音~rita~

5D班的白板好可愛~

比我糟蹋後的福面~

,石頭鍋飯~好好食~係APM就有得食~

點解我執枱執咁耐~↑睇下就知=0=

好亂~重要得我自己執=0=

好亂~

sit係度冇野做偷影人地~嘻~

腳x1←點解x1,因為仲會有好多腳~

冇人的413~

影唔到腳←失敗!!!!

又一次偷影=0=

Jessie太得閒影的~

好大的415~

Jessie的腳~腳x2

腳x3

用白板玩黑白棋你見過未~

得意之作~

執好了~

Burger King~
|