我洗左個頭先~
冇錯~
你冇錯~
依家係早上05:18←我真的傻了~
我洗完頭講點解~
依家05:26,我開始講點解la~
話說琴日我係度食pizza
食左2個only就入黎keep on玩電腦←1+1
玩玩下覺得太肚餓
咁就食多2件~←1+1
食完覺得自己唔食埋好灑
咁我就食多件=0=←1
識得數學的人計下我食左幾多la
成個pizza都係得88件=0=0=0=0=0=
5件我俱左~
咁我俱到有d不勝負荷

↑就係呢個~勁好食~

好好好好食~
講左咁耐仲未有重點=0=
咁跟住我就不勝負荷咁訓左~←個胃太漲=0=
then我就係琴日(7月10日)下午5:30訓左
訓到今日(7月11日)的早上5點=0=
我一起身以為係11點幾~
起身叫媽媽←叫佢d咩,我都唔知=0=我only講:我岩岩訓醒=0=
我諗住睇電視la
點知播緊粵語殘片
我就嚇死左=0=
(先11點就播粵語殘片=0=)←心中os
點知我睇一睇鍾=0=
依家係5點15分=0=
就係咁~
我覺得自己好勁=0=
呵呵呵呵呵~
依家做咩好呢~?
p.s.sorry~蕉,bean,jessie,vivian←我訓左又唔同你地講=0=
p.p.s(pps??)我電腦係我訓訓下覺得自己唔可以開偽訓,死都死起身close的(但我當時好
想訓~原諒我la~~~)
88~
|