∼楓∼不願長大...長大只會更加的難過!!
若未拋開未能去愛 然而分開仍能記載
當天原來傷心何來 心根本依然從未放開
EmmaCindy
暱稱: 何解會這樣?能給我答案嗎?。楓。
性別: 女
國家: 香港
地區: 離島區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
轉blog @@
唉...今個星期真係......
唔知道!!"
好辛苦丫.....
2007-05-10
文章分類
全部 (116)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
東仔
阿庭
黃欣
嘉進
自訂欄位(一)
尚無任何內容
2007 年 5 月 7 日  星期一   晴天


病死了••• 分類: 未分類

 

就黎病死啦•••

又頭痛又乜乜乜痛•••

真係好多痛丫,痛到起唔到身•••

唉哎•••好辛苦丫,好想訓,幾時先好番?

嗚嗚•••以前從來都不覺得病是一件辛苦的事來•••

因為病了可以請假!但現在?病了也不能請假,只因害怕被人話。

辛苦極了也雖要撐下來,直至倒下=v=!!



2007 年 4 月 29 日  星期日   晴天


何為開心。何為快樂? 分類: 未分類

什麼叫開心?

誰能告訴我?

今日同肥樂慶祝生日~~

又BBQ丫=3=

不過今次可以係話由我一手包辦囉^^

差唔多所有食物都係我買囉~~~

由早上10點到買野....番到屋企整埋d野佢

搞到成1點先整完•••累/﹏\

到左夜晚.....燒完野食個陣又要執野喎•••

係咁狂執•••累呀•••

之後周嘉,黃欣佢地就幫我洗地個d啦•••

好彩有佢地...如果唔係...我到而家都未打得日記=3=

多謝你地丫>3<

唉.....又訓唔到啦.....個人明明好累.....但點解會訓唔到??

有心事未了@@?

 



2007 年 4 月 26 日  星期四   晴天


看化了•••亦看透了 分類: 未分類

歌手:楊千嬅
作曲:阿滾
填詞:林夕

別離未算久 別漫談如摯友
令清修的我再失守
別凝望太久 令面容如刺繡
像一針一血的引誘

一巴一巴 情感打不化
沒碰著你再愛誰未算假

何必擔心下半生 何苦不信任緣份
談多幾次心 自然就似情人 唯有甘心
無需等的別要等 庸碌一世沒遺憾

人家不費心亦能恩愛互吻
誰說別人未襯

情不必太深 若能不執著你
誰不懂去互吻


淚還未轉圈 便被人嫌我怨
扮開心果也夠辛酸
舊情未算短 令別人如副選
像他的衫也該 你穿

收得多花 遲早火花都化
未信共對上百年未愛他

如果戀愛為結婚 如果擁抱為名份
何苦等半生 沒人沒有情人 如果甘心
誰的心可及你狠 誰肯恩愛亦榮幸
難刻骨銘心 亦能找到護蔭
忘愛自然合襯