∼楓∼不願長大...長大只會更加的難過!!
若未拋開未能去愛 然而分開仍能記載
當天原來傷心何來 心根本依然從未放開
EmmaCindy
暱稱: 何解會這樣?能給我答案嗎?。楓。
性別: 女
國家: 香港
地區: 離島區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
轉blog @@
唉...今個星期真係......
唔知道!!"
好辛苦丫.....
2007-05-10
文章分類
全部 (116)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
東仔
阿庭
黃欣
嘉進
自訂欄位(一)
尚無任何內容
2007 年 4 月 23 日  星期一   晴天


唉•••一個cm都冇!! 分類: 未分類

好灰囉.....一個cm都冇!!!

今日番學既日子...上午考試

實習題easy到爆!!!miss即場改.....滿分/﹏\

mc就唔知啦

下午上番補堂....冇得考試...冇得早走=3=

唉.....一陣都唔知考唔考埋個icdl佢好!!

一話等下個星期一先好呢@@?

唔理啦...一陣去睇下搵唔搵到個阿sir先決定!!

kaka...........

今日心情好差....見到咩都唔想食咁.....

lunch去左m記....just買左可樂到薯條ja~~

之後係到玩nds~~等夠鐘~~

唉•••今日既天氣同我心情一樣•••



2007 年 4 月 18 日  星期三   晴天


番工中 分類: 未分類

今日好多人冇番丫•••

早知我又唔番啦=3=

本身今日想請病假去睇醫生的~~

不過諗諗下都係唔好啦....都唔係太嚴重•••

等嚴重d先去啦^^

今日上左7/f 丫...因為7/f太多人冇番啦~~

上到黎幫左d miss 做左d野~~

又幫嘉欣寫信封~~

冇乜野做@@~~

ja一時時聽下電話咁!!!

 



2007 年 4 月 16 日  星期一   晴天


上課中@@ 分類: 未分類

哈哈....現在正在上課中呢>v<

而我卻在打日記~.~

剛剛派了前星期的測驗呢...

成績...不太好>”<

因為查詢那一方面全軍覆歿了....

不合格呢...傷心中

汗...很怕這一科得不到好成績...

=======================