好灰囉.....一個cm都冇!!!
今日番學既日子...上午考試
實習題easy到爆!!!miss即場改.....滿分/﹏\
mc就唔知啦
下午上番補堂....冇得考試...冇得早走=3=
唉.....一陣都唔知考唔考埋個icdl佢好!!
一話等下個星期一先好呢@@?
唔理啦...一陣去睇下搵唔搵到個阿sir先決定!!
kaka...........
今日心情好差....見到咩都唔想食咁.....
lunch去左m記....just買左可樂到薯條ja~~
之後係到玩nds~~等夠鐘~~
唉•••今日既天氣同我心情一樣•••
|