琴日同左老公帶埋billy去左睇戲丫~~
睇羅拔神奇家族!!幾好睇丫^^
睇完出番黎~~
老公冇啦啦問:『我地咁拖住個小朋友,會唔會有人當左佢係我地個仔黎嫁?』
我就話:『唔會掛=0=billy仔咁大個.....!』
哈哈~~billy都一年級啦...我邊生得出咁大個仔丫~.~
之後就帶左佢去食sushi啦~~
被佢激死~~just食魚生唔食飯=0=
哈哈~~
食完之後就帶左佢去sogo啦~~
買左樣禮物比佢.....盛惠79.9元正!!
呢個都算好啦...佢睇親個d玩具唔係二百幾就百幾$$= =""
帶佢睇到真係出晒汗呀......去錯左地方.....=.=
====================================
其實有好多時我都唔知自己想點.....
成日有好多人問...你以後會點呀?
我真係唔知.....
做人唔係只要開心就得啦咩??
答案係唔係嫁....人越大就越明白...我唔可以再依賴任何人....
但每當諗到呢一到就.....我只想永遠都好似而家咁..... |