.....
......

    

  

 

 

             
  .....= = 感動

 

E排吾知做乜…..!!

 

 

 

夜晚…..

 

上網…….

 

 

上到

 

勁遲先訓…..!!

 

 

訓落床………!!~

 

 

又訓吾到……!!= . =

 

訓左!!^ ^…………

 

 

又責醒左…..!!= =

 

 

 

朝早…..

 

吾係比人糟醒!!= =……

 

 

就係

 

訓下訓下…..

 

…= =

 

自己醒左…..!!

 

再訓番

 

又訓吾到!!= =….

 

 

成個人又好累!!…..

 

……ß吾識形容ar…!!

 

 

 

 

 

個腦….好實…..

 

透吾到氣lo….!!==

 

 

 

又成日諗住禮拜日….

 

….

 

….

 

比賽!!…

 

 

諗下諗下….

 

 

….

 

 

好驚喎!!~….

 

 

吾想諗…..

 

….

 

吾可以忘記….

 

 

想忘記

 

 

又忘記吾到喎…..!!

 

好辛苦ar!!~

 

 

 

總之

 

e….

 

好累

 

好煩!!~…

 

 

透不到氣

 

 

 

 

想搵

 

d fds…

 

 

出黎

 

玩返日

 

 

激返日…!!!

 

!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

E排吾知做乜…..!!

 

 

 

夜晚…..

 

上網…….

 

 

上到…

 

勁遲先訓…..!!

 

 

訓落床………!!~

 

 

…又訓吾到……!!= . =

 

…訓左!!^ ^…………

 

 

又責醒左…..!!= =

 

 

 

朝早…..

 

吾係比人糟醒!!= =……

 

 

就係…

 

訓下訓下…..

 

…= =

 

自己醒左…..!!

 

再訓番…

 

又訓吾到!!= =….

 

 

成個人又好累!!…..

 

好……ß吾識形容ar…!!

 

 

 

 

 

個腦….好實…..

 

透吾到氣lo….!!==

 

 

 

又成日諗住禮拜日….

 

要….

 

….

 

比賽喎!!…

 

 

諗下諗下….

 

 

又….

 

 

好驚喎!!~….

 

 

吾想諗…..

 

…又….

 

…吾可以忘記….

 

 

想忘記…

 

 

又忘記吾到喎…..!!

 

好辛苦ar!!~

 

 

 

總之…

 

e排….

 

好累…

 

好煩!!~…

 

 

透不到氣…

 

 

 

 

想搵…

 

d fds…

 

 

出黎…

 

玩返日…

 

 

激返日…!!!

 

!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

刊登時間︰2006-05-06 10:14 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 

 

 



    

  

 

 

             
  kaka........... 傷心

 

今日….……^ ^Day…….kaka…..5記得左…..kaka……!!^~^…..

 

  ~!!…本身……today….係同….kiki  summiu    fish ……..去睇

 

…..<<獸猛猛奇x>> …..ga……但係冇得去lo……=3=!!because…..!!!老豆 d fds …..話要黎屋企度….劈酒….!!=0=

 

   大朝早…….-O-屋企個門鍾……’’’叮鐺叮鐺…’’’~!!!kaka….7…..8點炸!!= =……有冇搞錯ar….!!冇病ar……~0~…..and….成家人即刻起哂身lo!!…..聽老豆tell…….個個….大朝早…….整到屋企個門鍾….’’’叮鐺叮鐺…’’’ga….. 整到成家人冇覺好訓ga…….個個小8…….好似係  + 坡黎……仲好似好耐先黎one …..(搞到……好似好大人物咁lo!!….)………

 

  and…同佢tell左陣偈!!kaka.>u<….不過對住佢…...(冇內too!!….)…..

 

之后...返左房....play computer ...上左好多people ga....日記板...有小學 fds ga....有中學fds ga...有...黃漢大金剛……x……k…….蕃薯…..and... a lots of...kaka...87too!!上左好耐!!….之后……唉∼!!……..

 

 ……= =….. 比老豆….的左去抬啤酒!!……兩三箱ice……生力啤…...grape! ~好慘lo!!= 抬死左lo!!…..好彩凈搬左e d…… 送貨果d 仲慘lo….. !!==

 

and...同sister果d...落左街...eat lunch...

點知返黎...果陣...成班馬餾仔(表弟...表妹...)黎左屋企仲有表哥...表姐...表嫂...and a lots of..... people...

 

  成班馬餾仔......就拉住我...行入間房...玩埋d...好細路ga...player...= =(好低B ar!!...)……..

 

之後……-.-佢地6點幾7點就……返左home  lu…..= =……..d吾舍得………..佢地lo…..!!!

 

 

 

刊登時間︰2006-05-04 09:22 AM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 

 

 



    

  

 

 

             
  ...

 

Today…=o=…8點幾就起左身喇!!……8:45落左bus shop…summiu(今次冇打錯名掛…!~!)by 36busTW…之後去百老匯(TW)睇戲……好搞笑………^ ^…d動物(卡通)……Q…!!>~<

 

   And…行路去阿ki屋企…kaka…途中撞到……陳家歡(kaka…有冇打錯名ar…!!ga….講句sorry…)=.=…Hi~都無講句!!….~~迎面而過~~好似陌路人咁!!…=~=!!下次再撞到……sayHi~

 

    And…係阿ki屋企打羽毛球….可惜ga………隻狗仔………太恐佈!!#~#……kaka……!!

 

   

 

刊登時間︰2006-04-17 10:07 PM    [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 

 

 



EndY2005629
暱稱: 無名小子
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
31/8
em...
2006-08-09
2006-08-08
2006-08-07
文章分類
全部 (42)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed