今日...好開心ar...好耐都未試過幾姊妹...一齊玩啦...^ ^
...朝早...hehe...^3^ ...12點1點先起身...
之後...haha...扒左係床上面睇書...hehe...無啦啦......==cherry(My sister!!)突然...「下...」(勁大聲lo...)...之後無埋佢喇!(以為佢傻左!!)...繼續睇書!!...之後佢又唉...「今日原來原來係sek生日喎(農曆...)!!==」...hehe...今次又無理佢囉!!.....
之後...食完lunch...入房繼續睇書!!and...cherry咪話一齊去街lo...hehe...咪去左lo....行下行下街……無啦啦...cherry咪話好似好耐...都無試過同sek...慶祝Bariday...喎!!...and...去左美心店buy左cake...又去左樓下買左禮物...之後......返左home...就即刻狂點蠟蠋...hehe...好白痴ar...and...去左唉sek入房...hehe...唱^3^...生日歌ar...hehe...^ ^之後eat 蛋糕ar...and玩…….!!^ ^
今日變左個大細路!!...!^3^!hehe~^ ^kaka…G
唔知今日你地又點過呢個周未呢??
…去留言話我知Y!!^ ^
今日係禮拜六……hehe….成硬就4點幾5點先起身…….!! 之後咪打左Tel 比summin…….後來先知…….係我訓覺果陣……發生左咁多野…..hehe…….原來kiki ,summin, E華媽 成日就係度搵我…….. 但我就係度訓覺lo…..haha…….真係好…….內疚………kaka….. 之後最火ga就係……= =有人扮我……仲要假傳聖旨…..話今日要田徑lo……= =邊個???咪果d人羅……唔知醜lo…….(儉點d la……好心……..) kiki ,summin, E華媽: Sorry ar………我保證無下次ga la (廣…….真……ga…..) Kaka……..
今日係禮拜六……hehe….成硬就4點幾5點先起身…….!!
之後咪打左Tel 比summin…….後來先知…….係我訓覺果陣……發生左咁多野…..hehe…….原來kiki ,summin, E華媽 成日就係度搵我…….. 但我就係度訓覺lo…..haha…….真係好…….內疚………kaka…..
之後最火ga就係……= =有人扮我……仲要假傳聖旨…..話今日要田徑lo……= =邊個???咪果d人羅……唔知醜lo…….(儉點d la……好心……..)
kiki ,summin, E華媽:
Sorry ar………我保證無下次ga la (廣…….真……ga…..)
Kaka……..
今日morning 訓到7點幾……爭d..……. 之後落到去小巴站見吾到Yaco ……好鬼……=.=後來見到何嘉X同一班師姐…………………………………………..
之後 last two losses …….. 上P.E ……hehe……happy……..有得play….. 之後 Miss Chan Chan 話本身play basketball ga 但因為 rainly關係所以今堂play 體操…….-.-….之後又話凈玩one堂喎…..!!點知玩左成堂半lo!!……-.-…..之後先至凈last 10幾鍾先比我地play…….-.-但play so
^3^ happy !!^^because………Kakaka…….係甘打kai 歡 “獅”姐……..^ ^不過我覺得佢真係好kai ……好傻……但………又好Q…..好搞笑……..hehe……….!!
kai 歡 “獅”姐………:
………….So Sorry lo!!!=0=……….我估……..你……..吾……….會…..咁…..小………氣 ga………!!~^3^