.....
......

    

  

 

 

             
  KAKA.. 愉快

 

  今日...好開心ar...好耐都未試過幾姊妹...一齊玩啦...^ ^

 

  ...朝早...hehe...^3^ ...12點1點先起身...

 

之後...haha...扒左係床上面睇書...hehe...無啦啦......==cherry(My sister!!)突然...「下...」(勁大聲lo...)...之後無埋佢喇!(以為佢傻左!!)...繼續睇書!!...之後佢又唉...「今日原來原來係sek生日喎(農曆...)!!==」...hehe...今次又無理佢囉!!.....

 

之後...食完lunch...入房繼續睇書!!and...cherry咪話一齊去街lo...hehe...咪去左lo....行下行下街……無啦啦...cherry咪話好似好耐...都無試過同sek...慶祝Bariday...喎!!...and...去左美心店buy左cake...又去左樓下買左禮物...之後......返左home...就即刻狂點蠟蠋...hehe...好白痴ar...and...去左唉sek入房...hehe...唱^3^...生日歌ar...hehe...^ ^之後eat 蛋糕ar...and玩…….!!^ ^

 

  今日變左個大細路!!...!^3^!hehe~^ ^kaka…G

 

唔知今日你地又點過呢個周未呢??

 去留言話我知Y!!^ ^

 

 

 

 

刊登時間︰2006-04-02 11:36 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 

 

 



    

  

 

 

  火爆.

   

今日係禮拜六……hehe….成硬就4點幾5點先起身…….!!

 

之後咪打左Tel summin…….後來先知…….係我訓覺果陣……發生左咁多野…..hehe…….原來kiki ,summin, E華媽  成日就係度搵我…….. 但我就係度訓覺lo…..haha…….真係好…….內疚………kaka…..

 

   之後最火ga就係……= =有人扮我……仲要假傳聖旨…..話今日要田徑lo……= =邊個???咪果d人羅……唔知醜lo…….(儉點d la……好心……..)

 

kiki ,summin, E華媽:

 

            Sorry  ar………我保證無下次ga la   (…….……ga…..)

 

Kaka……..

 

刊登時間︰2006-04-02 11:02 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 

 

 



    

  

 

 

             
  O......... 愉快

 

   今日morning 訓到7點幾……d..……. 之後落到去小巴站見吾到Yaco ……好鬼……=.=後來見到何嘉X同一班師姐…………………………………………..

 

之後 last  two  losses …….. P.E ……hehe……happy……..有得play….. 之後 Miss  Chan  Chan 話本身play  basketball  ga  但因為 rainly關係所以今堂play 體操…….-.-….之後又話凈玩one堂喎…..!!點知玩左成堂半lo!!……-.-…..之後先至凈last 10幾鍾先比我地play…….-.-play so

 

^3^ happy  !!^^because………Kakaka…….係甘打kai ……..^ ^不過我覺得佢真係好kai ……好傻……………又好Q…..好搞笑……..hehe……….!!

 

 

 

kai ………:

 

………….So   Sorry   lo!!!=0=……….我估……..……..……….…..…..……… ga………!!~^3^

 

刊登時間︰2006-03-28 07:25 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 

 

 



EndY2005629
暱稱: 無名小子
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
31/8
em...
2006-08-09
2006-08-08
2006-08-07
文章分類
全部 (42)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed