打9號風球-,-
成晚訓唔到,每次打風都會-,-搞到失眠T_T
搞到今日11點幾先起身
勁多功課仲未做呀T_T我唔想拎去澳門做-,-
今日部GK8843做36B-S01
又36,36A同36B都行曬,可惜係MK走左-0-
返到來狂打PSP,慢慢改做我的皇馬:]
我真係要改一改部電腦-,-
今日都死左兩三次機= =