剛剛掛起1號風球
那個莫拉菲禮拜日吹到香港正一正
我諗香港打8號澳門只會打3號-,-
頭先打過澳門同表姊講左可能下星期二先過去
死o靚仔頭先又同我傾
講完諗住同我表姊講番
點知佢走過來說:「等陣記得睇大咕窿呀!!!」-3-
頭先1開電腦,1大班人sd番曬我愛車的新廣告-v-
真係thank you你班pk:]
仲有我過澳門-,-
有冇人要手信呀xDD`
有的MSN or留cm話番比我聽la:]