巴士佬之日記-3-
本人左被強逼的情況下開Qooza的=[
要插我的請便xDD`
Eric1021CTB
暱稱: 「粉皮」
性別: 男
國家: 香港
地區: 荃灣區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
4月18日. :>
27-12-2009
25-11-2009
17-11-2009
15-9-2009
文章分類
全部 (50)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
MY PHOTO ALBUM:]`
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 50
留言總數: 48
今日人氣: 5
累積人氣: 1315
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 7 月 17 日  星期五   晴天


17-7-2009 分類: 未分類

剛剛掛起1號風球

那個莫拉菲禮拜日吹到香港正一正

我諗香港打8號澳門只會打3號-,-

頭先打過澳門同表姊講左可能下星期二先過去

死o靚仔頭先又同我傾

講完諗住同我表姊講番

點知佢走過來說:「等陣記得睇大咕窿呀!!!」-3-

頭先1開電腦,1大班人sd番曬我愛車的新廣告-v-

真係thank you你班pk:]

仲有我過澳門-,-

有冇人要手信呀xDD`

有的MSN or留cm話番比我聽la:]