終於食左Aroma*(想食好耐啦*)
<-@舊式大廈既梯間....之後既裝修呢.....
(記得搭@後面電梯 Then 4樓之後行左手邊既樓梯* 地理環境算隔涉*)
食左個$38蚊既餐 + $14 Dessert*
  
湯。蘑菇忌廉湯。菇香唔夠但黑椒味唔算Over + 幾Creamy*
(From隔離永安返工食客 + 我食左之下既結集*,當時得我同佢兩檯客,我以為佢係員工XDDDDD)
盤。羊肉咖喱配烤餅。兩者蒜茸味幾重,前者偏辣羊肉份量其實唔多,
但for食量唔多既女仔冇問題*後者蔥味OK,我唔食開蔥都接受到,同埋唔多油=)
茶。凍檸茶不過底層小小甜,唔該搖勻。
甜。印度名叫「gulab jamun(印度甜湯丸)」,
收銀問我受唔受得到,因為一來要+$,二來其實好多中國人都受唔到,
但我話「既然食印度野,當然要食到底啦XDDDD」
結果......冇我想像咁甜,雲呢拿味喪出,但熱食好正*好此道者必選))))))))
服務唔差,會同你「Good Afternoon」,會問你食成點,仲想點?
+一都+得開心啦=)
|