今日唱k :D
對吾住呀又係我遲到:p
好彩今次有人遲過我xd
好耐冇見喇:'(
潘_ _ 同 朱_ _ 高左好多!
小玲...大隻左xd
馬_ _ 廋左:o
呀譚冇咩點變:p
唱k 1點唱到8點= =
仲要得我.zoe.梓侗唱 其他7條友都吾知想點嘅:@
唱到有d眼訓;$
唱完k去影貼紙相+玩籃球機
_ _ _ 同_ _ _吾過30分xd
笑死xd
又食m記:|
爆瘡:'(
我好想買ipod touch呀!!!!!!!!!!!!