今日用電腦用足成日:s
Del哂之前啲qooza:p
琴日去港灣道打比賽;
我第1次打乙組排名賽:$
石大叔約我同家姐8點係南昌等
但佢7:50仲係屯門 遲到(N)(N)(N)
9:20 am
第1場對曉桐 打得幾好 嬴3:0;>
第2場貞貞冇黎;
之後對花:) 嬴3:0
花未訓醒...冇態...
16強對王wing彤
輸3:0 :'(
比佢彈死-_-
第1,2局都打得ok嫁
但第3局就完全吾知自己做緊咩-,- 亂打- -+
個個都話我吾應該輸:'(
好吾開心:(
乙組嘅賽果令我o哂嘴:o
家姐打完就走左-_-
最後我hea到成6點同花.hiu tung.魚.姐姐走
渡海小輪(Y)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
派卷...
好失望:(
中文66/100:'(
作文62/100:'(
Physics 90/100:'(
Bio 78/100:'(
CL 41/50:'(
fine 冇咩邊個總分低得過我
搞到我朝早好down:(
不過番到屋企就冇事lu:)
唉 聽日派果d都食哂屎嘅
我同你地嘅距離又愈黎愈遠喇:'(
|