|
|
2010 年 6 月 29 日 星期二  |
| 2010-06-29 |
分類: 未分類 |
派卷:(
好失望:(
點解可以差到咁
仲要勁比人串-,- 食屎-v-
hist 67
chem 76
geog 66
睇到我呆哂
點解一跌就跌咁多先
科科跌成廿幾分 有冇病呀
普通話差d fail- -+
51/100-_-
唉
連班男仔都高過我喇而家
好彩有上學期嘅成績拉姐
吾係就死得啦:'(
放學同abby wong食飯
係元廣撞到wing同衡衡:)
一齊hea:D
係咁ignore abby wong:$
死啦覺得自己好衰添:$
點解咁多人要走
仲要全部都呢幾日先知(N)
:(:(:(:(:(:(:(
期待聽日嘅singing con:D:D:D
|
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | »
|