24/8
夜晚去荃灣食牛涮鍋
我同tsztung冇遲到:D
但有2條友遲左半粒鐘sosad
唔知係咪湯底問題
d味勁怪-__-
$130:S:S:S
食完去左冒險樂園xd
撞到細him xd
同佢玩籃球機
佢484 我得384:'(
26/8
1:00同wong sir.wingwing.zoe.tsztung.hot sit.tangmanyiu.mamanlai飲茶
我竟然唔記得帶銀包-_-
5:30返俊傑
條友狂講廢話
搞到9點幾先走得
冇去青屯:(
27/8
晏就補ken chan
佢真係教得好好:D
之後去聯和墟...
早左到
同黎子琦 liyan chanpuilok 玩deal
我嬴左1鋪haha
同呀sir練ball...
我板反手番黎喇:D
走果時見到肥霖(H)
聽日去大叔屋企開大食會:D:D:D
|