FIONA0712
暱稱: *..°FIONA`'"
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
27-31.3.2010
22-26.3.2010
17-21.3.2010
12-16.3.2010
7-11.3.2010
最近訪客
最近沒有訪客
﹏""相}}
日誌統計
文章總數: 526
留言總數: 0
今日人氣: 0
累積人氣: 8254
站內搜尋
2007 年 5 月 19 日  星期六   晴天
m記calling

今日一起身就收到表妹電話,佢叫我出去教佢數學!咁我就啦啦聲搞點d野出去啦!

因為未食野既關係,叫左表妹去Delifrance等我!!!!我差唔多去到上水火車站,表妹

打黎叫我去佢樓下個間餐廳到食,我都冇咩所謂既!!去到果陣見到媽咪,姨媽 &亞

婆!真係嚇左一跳,因為媽咪琴日番左大陸陪亞婆,點知今日又見到!之後先知原來

媽咪特登叫表妹打俾我,叫我出去食野!食完之後,陪亞婆買完野,媽咪又要陪亞婆

番大陸!咁我就上左去表妹到,陪佢一齊睇東方神起d野,真係好好笑!差唔多4點半

我地就去左Delifrance食野!雖然我冇番工,但係我都夠錢埋單既!!!!食完行左一陣,

我地就番番去啦!冇幾耐...m記打黎叫我聽日3點去面試!其實我都唔係好開心咖!!

因為又要做番之後就收到suki電話,m記都有打俾佢!所以聽日就一齊出去啦!

刊登時間︰2007-05-25 09:41 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 5 月 18 日  星期五   晴天
搵工(2)

今日約好左SUKI一齊去沙田搵工,一去到火車站就見到TONY!點解我同SHADOW都成日見到

佢=.=之後我地就向著搵工既路進發!真係冇乜信心,因為有好多地方雖然貼左請人張野出黎,不

過又要1年或以上既零售經驗!無奈地我冇>.<"去到西田...見到住係我樓上個FD!佢話佢間公司

請人,叫我地填左D資料先,佢之後又問我急唔急住做,咁講真又唔係好急既,ORAL都未考,急都

急唔黎!佢話會打俾我,咁我就等下啦!之後去到有間鋪又係買D電腦GAMEs,佢出面話"只要你有

中五程度,對電腦遊戲有興趣"雖然我對電腦遊戲唔係咁熟悉,但都填左先啦!佢之後又問我想有

幾多錢一個月,心諗係唔係我想你就俾我先!不過我答左5千至6千!我表哥話都差唔多,咁就好

啦!填完俾番張FORM佢果陣,個2個男仔係咁望住我同SUKI...我諗係佢估唔到女仔都去填掛!!!

之後番到粉嶺,去左果間雪糕店到填左D資料...!之後去埋M記填埋就走左啦!我 & SUKI去左花

都剪頭髮&電頭髮!SUKI拉負離子都拉左差唔多4個鐘!雖然坐左好耐,但係都值得!因為好直!完!!

刊登時間︰2007-05-22 04:37 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 5 月 17 日  星期四   晴天
Dinner with auntie Daphne 愉快

本來今日唔出街咖,不過到最後都係出左去!因為我亞姨係牙買加番左黎&帶左Auntie Daphne

(來自美國)黎我地屋企坐左陣,之後佢地話一齊出去食飯!!表姐就去客家好棧等位,好彩唔係星

期六,日如果唔係又要表姐等好耐!之後我地等埋姨媽,表哥&表妹黎到之後,就開始我地既晚

餐!個侍應好衰,係咁叫我地order一個價值$1998既set dinner!冇事吧?又話咩雞....乳鴿乜都

冇!又同我地落落下單走左去,咩事呀?!咁你又話咩肉都冇啦,咁我地咪點菜囉!點都未點完就走

左啦=.="之後有個人黎幫我地寫,D肉呀雞呀又番哂黎!=O="總括黎講,呢一餐飯一D都唔好味!

雖然有蟹皇翅&一條好大既東星斑!但又點...服務態度超差,有冇睇劉德華廣告咖?!好嬲囉!!!!

刊登時間︰2007-05-22 03:46 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 5 月 16 日  星期三   晴天
3E BBQ NIGHT

今日一早番學校練中文ORAL,我第一個番到去=.="好驚記錯日子&時間!之後打番比KAKA &

SUKI先安D!第一組D同學每講一句野,郭SIR就CUT停哂佢地,搞到明明有D PIONTS係D

同學諗到既,都俾郭SIR講哂!!!以佢地講唔夠25mins!!之後到我地既時候,因為唔夠人既關係

所以d男冇得走*^.^*練完之後去南翔食lunch with suki & 正正!!食完之後番屋企,玩左一陣

電腦就去訓覺啦因為實在太累啦一訓就由2點訓到6點!之又同左個fd玩左陣麻雀,就收到

肥賢打黎啦,原來佢打左4次俾我,因為我教左震機,所以聽唔到!!所以我就叫佢自己去先,我

會自己去!去到果陣,好靜!!男仔有男仔彈結他,女仔就坐左係到bbq!!!!我去到果陣都幾後悔,d野

食又冇哂喎!好無奈=.="不過好彩唔駛我夾番咋,如果唔係呀我"sit"哂啦!之後佢地玩遊戲我冇

join過!11點幾就走啦,番到黎華明傾左陣就走lu!4點幾先訓得著!p.s:oj開口中,禮明真係有人跳樓><"end!

刊登時間︰2007-05-21 08:31 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 5 月 14 日  星期一   晴天
Happy Day 開心

琴晚因為太興奮,所以冇乜點訓!原因係聽日約左sam姐,suki & 小丸子唱k之後去食韓國燒烤!

第2日,suki一考完就打左俾我>3<",我地約好一點半係粉嶺火車站等!!我地係火車入面係咁傾,

又係咁笑,完全冇理過其他乘客既感受,好彩當時唔係太多人姐!!之後去到Redbox,出面果個人

要我地等到2點9先有房,之後我地就去左大眾書局到睇下碟&書,差唔多45分果陣就上去!!!!

然得4個人,但係都有獨立廁所方便得多!途中發生左D事,真係好想係到講粗口,不過係到

講冇乜用!!而且我係k房都講左好耐,個一刻真係好想打個條友!!算一唱就唱到8點幾,真係好

辛苦呀!唱完之後,去左影貼紙相.....已經好耐冇影過啦!then,我地就去食韓國燒烤!由9點半食

到11點幾!今日真係好滿足呀!p.s:小丸子唱徐小鳳d歌真係好鬼似!第一次見佢唱到咁high!Monica個MV好正!!!!!!

刊登時間︰2007-05-18 11:02 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]