喪b走青之日記 
   
  

即使如何,一切從簡吧....

 
FrcKenchoy
暱稱: 喪b走青
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
!!
日記
yesterday&today
睇戲
呵~
文章分類
全部 (394)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
Celia
霈pui
heyman
KIFIIIII
KIUS
LMF傑
MONKEY
yanki
丁丁∼*
大麻誠
伍文亮
冰冰
呀芊
呀ling
泡泡
娜娜"...]]
臭雞
高妹
傻仔龜文
輝仔
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 394
留言總數: 635
今日人氣: 5
累積人氣: 27539
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

2006 年 9 月 18 日  星期一   晴天
18/9日記

今朝如常刷牙洗面,之後就同細佬搭呀爸架車出黎~
出到黎我又同呀爸去飲茶,依家我朝朝都去食早餐,好肥呀^^"
食完又係睇下報紙啦,見個鐘搭半就走人,
諗住去睇下見唔見呀ms,點知唔見就返學校lu~
返到去都係o係到等搭九,因為我今日搭九當值,第一次做prefect第一日當值^^"
同呀李志華一齊當,跟住好多人都同我講"乜你都做到prefect呀??"
之後我就同返佢地講"我做唔到唔通你做到呀"哈哈,極搞笑!!
之後打鐘就上課室lu,第一堂呀李文仔唔舒我呢個班長就送佢落去,
之後冇耐佢都早退左lu~
到左小息就換pe衫~上pe堂今日十二分鐘跑,我都係是但跑左廿幾個就算~
上完pe個個都唔換衫就上去上bio,好臭呀~哈哈^^"
我仲成堂除左對鞋上堂,好舒服呀,好涼爽>v<"
then落堂換返衫就苟去食lunch,今日留左o係學校食飯就算~
之後食完又要當值lu,好無奈,唔知點解樓下得我一個o係到-,-"
之後我都好快就上返課室,因為我唔知原來第二個鐘打左我先走得~
最尾兩堂係數,可以話易可以話難~因為佢教左幾條公式,
如果要運用就好容易,但係如果要明條公式就好難!!!
呢兩堂扼得有d辛苦,因為係最尾堂,今日又上pe黎,所以賀d眼訓~
但係我都唔敢訓喇,我驚一訓左就好難追返d野><"
放學去左個學會幹事訓練,講d野同上年一模一樣ge,好死悶><"
之後我同monkey同左兩個手工藝學會ge人一組,佢地都唔係咁出聲,
之後monkey又唔係咁出聲喎,咁得我一個講好無奈lor,佢地又唔識我,
搞到我都唔知好,總之就係想快d走-口-"
跟住到左五點幾終於走得,今日就係咁喇~
仲未做功課呀,依家去做^^"



死人婷婷豬~衰人呀!!!!!!!!!!!!!唔同妳講野!!!!!!!!!!!!

刊登時間︰2006-09-18 06:18 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

2006 年 9 月 17 日  星期日   晴天
我堂好做左童星呀,哈哈>v<"

今日ge蘋果日報!!!!

我堂妹呀,澄澄^^"
另外果個男仔係我堂妹個fd呀>v<
好威呀佢地!!!!


http://appledaily.atnext.com/template/apple_sub/art_main.cfm?iss_id=20060917&sec_id=38165&subsec_id=2686002&art_id=6320171&cat_id=6298599


婚禮的祝福   <---勁好聽

時間一秒一秒一秒 倒數計時
往事一幕一幕一幕 突然靜止
你挽著他 他挽著你 向我走過來
同桌的人蜂擁而上 將你我隔開

我乾杯 你隨意
這是個殘酷的喜劇
我的人生早留在你那裡
我卻還要故作瀟灑地

○你和他 我和你
 這是個諷刺的交集
 是你太殘忍 還是我太天真
 你要我來就真的出席○

●我的請帖是你的喜帖
 你要的一切如今都變成我的心碎
 你總是太清醒我始終喝不醉
 連祝福你還逼我給
 你的喜帖是我的請帖
 你邀我舉杯我只能回敬我的崩潰
 在場的都知道 你我曾那麼好
 如今整顆心都碎了 你還要我微笑●

Repeat ○ ●



我係未試過o係自己個日記板到爆粗嫁,但係我真係好慶呀依家~!!
唔該妳唔好咁固執呀~愛一個人唔係咁樣愛嫁~
仆街,妳講撚過幾多次話妳諗通呀,咁妳依家又點撚樣呀~屌!!
我老馮要同妳一齊嫁咩!!??用下個腦諗清楚呀唔該~
唔通妳鐘意果個唔同妳一齊佢就係錯??咁比妳鐘意果個真係仆街喇
唔該妳唔好咁實啦個腦!!!!
如果果個人要拍拖咁妳咪要自殺?!唔好咁kai啦唔該
為一個人付出左好多之後個人唔鐘意自己唔會係果個人錯嫁~妳明唔明呀??!!!
如果照妳依家ge諗法
咁是但有個人好鐘意妳,為妳付出左好多,但係妳唔鐘意佢就你妳錯lor~
但係事實唔係咁呀明唔明呀?!
仲有呀,我唔係唔想同返妳做fd呀,而係我每次想同妳fd返ge時候唔該妳唔好要我好似對gf咁對妳呀
唔該妳面對現實呀!!!!
妳唔開心我安慰妳,ok~冇問題~但係唔係要每一次都好似對女朋友咁呀~!!!!
加上妳仲有咁多fd,妳知唔知佢地係幾咁想開解妳呀~
妳知唔知妳唔理佢地佢地會點呀??妳亦都知唔知妳係好唔專重佢地呀?!!!?
我鐘意一個人,妳都知係邊個,我亦都知我打佢d野出黎妳係會唔開心
但係唔通到我拍拖ge時間都要為左妳唔打呢d野出黎,係冇可能嫁妳知唔知呀!!??
仲有呀,唔該妳真係唔開心就同人講呀,
我諗妳真係比妳d fd縱壞左喇,佢地對妳好唔係必然嫁,佢地關心妳唔該妳就唔好比面式佢地睇呀!!!
如果妳要憎我,neven mind~不過唔該妳要有個合理ge原因比妳自己
我唔鐘意妳唔係一個原因黎嫁,跟本自從分開左之後好肯定妳就冇權理我d感情野
但係分開果排我仲成日哄下妳係唔想妳咁down,唔代表我係一定要咁做嫁妳知唔知呀!!!
其實我一路都有當妳係fd,係妳冇當我係咋!!!唔知妳聽唔聽得明呢句野,不過算啦
如果妳覺得仲係我錯ge話,ok~冇問題~!!
不過我會好失望,因為妳呢個人已經固執到無藥可救呀~
我仲會為妳d fd唔抵,曬左咁多精神o係一個咁ge人身上!!

刊登時間︰2006-09-17 04:51 PM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]