| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|

2006 年 8 月 5 日 星期六  | |
| 返教會 |
|
琴晚極之唔開心呀,喊左兩個鐘有多呀,事關發生左d好唔開心ge事~
咁我就猛禁祈禱祈禱同埋祈禱啦,到左今朝好左d喇~
感謝神,真係幫到我ge神~
咁今朝就去左拎回鄉證啦,拎完呢就去左接呀妹,
之後就去新開張ge酒樓到飲茶啦,d野食算係唔錯,但係呢,
d人ge服務態度唔太好,同埋冇咩效率,所以唔係咁鐘意~
跟住等左好耐先黎曬d野,跟住我未食曬d野就出沙田圍搵呀誠lu~
今日同呀誠返教會,返到去發現monkey同古力都有去到,
佢地仲話呀包同soka都有去到,但係我就見唔到lor,
一上到去就見到呀潘,唔知點解勁鐘意佢,唔知佢係對個個都咁nice定係認得我~
跟住就小組,o係到玩game,好好玩丫都,雖然係有d低能,但係玩得投入ge都幾正~
跟住見到呀嬌啦,第一次返呢到果次係跟佢返嫁,哈哈~
then都識左好多好多ge新朋友,全部都好好人,我覺得真係正過自己學校果個好多~
邊個想同我一齊返呀,真係好正嫁,想返ge就搵我啦,由其係有去vbc06 ge人一定要返呀>v<"
跟住靈修諗返琴晚d野,又想喊.....睇完篇野有d恍然大悟,好似明左好多野咁~
之後就係分享啦,聽到人地d分享覺得好感動呀^^"
之後就完左小組開始崇拜喇,第一首詩歌已經好正,好鐘意唱歌~
最衰我未病好喉嚨唔係咁掂,唔係ge話我一定唱到好high呀^^"
接住唱左首歌係"Now That You're Near "ge普通話版,都係英文版正d^^"
英文版的確係好feel好多~
之後就聽道啦,我覺得呢part一定係最悶嫁喇,我都忍唔全訓左陣,
但係有時佢講d野有幾有道理同埋有時都幾好笑ge,不過真係有時lor-,-"
跟住走啦,soka同呀包冇留低到崇拜呀,我走就同古力同埋monkey去左食晚飯啦~
嘩,慘喇,又係m記,我真係出唔到聲嫁喇,help!!!!
不過我都係食左個加大ge薯條,算啦,我真係介唔到口-,-"
跟住就一路o係到傾計啦,傾左好多野,我發覺我近多左我d組員,
特別係呀誠同埋哈海山,我已經變到好..........(唔好提喇><)
跟住傾左多耐就走人lu~
返隨上水去左名都小食到買野食,好熱氣呀,不過又係忍唔到口lor~
咁就買外賣返屋企食啦,點知呀爸打黎,死!!!我唔記得左屋企留左飯送~
咁我就買返屋企益下佢地啦^^"
返到屋企食完飯,好飽飽喇,但係老豆整左芒果布甸,咁我想食啦,
點知呀媽唔比我食,但最後有冇食到,你/妳地自己估下啦^^"
一路食野一路睇千機變,平時我都唔係點睇電視嫁,但係依家冇辦法啦,
鬼叫我冇得玩msn咩,唉~一d都唔爭氣呀部電腦,
好野,岩岩monkey打黎話聽日有得打波,不過就打4點,咁就唯有聽日朝頭早做下功課啦
好啦,今日都打左好耐日記喇,我要去休息下喇,仲未好返喇,不過就退左燒喇~
各位有心人可以的話就繼續幫我祈禱啦^^"有勞喇>v<
ps.好動的我現在晚上竟然看書,真有趣,
係本咩書??大家都好想知係咪呢??
就係拎左mvp之後何輝送果本書lor,
書名係"耶和華是我的教練"
我覺得呢本書唔錯呀真係,仲好過靈修d書呀>v<"
to 軒~~
我去左你個日記到留言嫁,但係打左一大篇野之後變左亂碼,
冇辦法啦咁,我o係到再打過一次啦,記得睇呀~~~
遲左上黎睇你日記呀,唔好意思呀><"
唔好咁諗自己啦,有人投你,咁姐係有人認同你啦,
係唔係先>???
咁你就唔好睇少自己啦,我覺得個個都有進步嫁,
如果冇左你ge封網,咁個個都可以好隨意咁殺波,
但係因為有你盡責,所以人地唔可以輕易咁得分~
可能何輝一直要你打中間,就係佢信得過你,
的確我都係有眼見ge,你打後二真係多好多威力,
但係何輝同我都搵唔到一個好似你咁信得過ge人打中間~
你可以真係諗清楚丫,如果你真係想打後二ge,
我幫你開口同何輝講丫,我相信何輝係會明白嫁~
但係講真,我都係覺得你下年仲係打中好d,
因為人地攻擊強ge,我定一定要有人封佢,
下年要封到人ge,就只可以你同我都打中間,
我都唔想打中間嫁,但係為成隊波係唔可以咁自私~
我都想打大,何輝叫我下年打中我都唔開心,
但係只要係有成績ge,我諗到最後我都會好高興,
我知你係會明白嫁~
最後係想叫你一齊返何輝個教會呀,
我今日都返黎呀,你下個禮拜六返唔返呀??
|
| 刊登時間︰2006-08-05 11:10 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|

2006 年 8 月 4 日 星期五  | |
| 2006-08-04 |
琴晚沖涼果陣重係wingwing下撞親個頭,今朝早已經冇乜野喇~
全靠幫我祈禱ge你/妳地同埋聽你/妳地禱告神咋
今日訓到兩點先起身,都冇咩野做呀,成日都留o係屋企,
我發覺呢四日ge特訓令我跳高左呀,好開心呀~yeahyeah
跟住就諗住開電腦玩下msn啦,點知on唔到msn喎,冇得同d fd傾計添,
唔開心,不過算啦,咁就上網周圍睇下野啦,不過唔係www呀,唔好亂諗野呀^^"
跟住slowman打黎,佢知道我發燒即刻打黎關心我,好多謝佢呀,
其實唔單只係佢嫁,仲有好多好多人嫁^^
跟住我都唔記得自己做過d咩lu,食完飯就睇下電視,
再之後就打日記,一陣就去沖涼訓教lu~
丫~!!仲有仲有呀!!!
呀誠約我聽日返少年團契呀,邊個想返就搵我同我一齊返啦>v< |
| 刊登時間︰2006-08-04 09:59 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | ... | 197 | »
|
唔好咁諗自己啦,有人投你,咁姐係有人認同你啦,
係唔係先>???
咁你就唔好睇少自己啦,我覺得個個都有進步嫁,
如果冇左你ge封網,咁個個都可以好隨意咁殺波,
但係因為有你盡責,所以人地唔可以輕易咁得分~
可能何輝一直要你打中間,就係佢信得過你,
的確我都係有眼見ge,你打後二真係多好多威力,
但係何輝同我都搵唔到一個好似你咁信得過ge人打中間~
你可以真係諗清楚丫,如果你真係想打後二ge,
我幫你開口同何輝講丫,我相信何輝係會明白嫁~
但係講真,我都係覺得你下年仲係打中好d,
因為人地攻擊強ge,我定一定要有人封佢,
下年要封到人ge,就只可以你同我都打中間,
我都唔想打中間嫁,但係為成隊波係唔可以咁自私~
我都想打大,何輝叫我下年打中我都唔開心,
但係只要係有成績ge,我諗到最後我都會好高興,
我知你係會明白嫁~
最後係想叫你一齊返何輝個教會呀,
我今日都返黎呀,你下個禮拜六返唔返呀??