| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|

2006 年 7 月 29 日 星期六  | |
| 晨操呀!!!><” |
琴晚成三點先訓呀,好赲呀,今朝又要六點起身喇∼
一起身刷牙洗面,跟住又係食杯麵,食到我想嘔喇∼-,-”
跟住出門口lu,一到體育館就落大雨,超超超超大雨呀∼!!
我最早去到,等左好耐佢地先黎,好少人黎咋今日,
我啦,軒,家明,貝貝,呀so,子豪,ms同哥倫布,
何輝冇黎到呀,唉∼咁咪o係到開game lor,4vs4
就係咁樣打左兩個鐘,唔知係唔係太早ge關係打唔出水準∼
打完排球之後就打乒乓波,又係打兩個鐘,子豪話自己點勁點勁,
其實係好廢ge,不過都唔夠ms精彩,11:0∼不過佢就唔識打ge就算佢啦^^”
唔知係唔係場地唔同左ge問題,都係發揮唔到水準,下次要去帝庭軒同佢地打過先得∼
打完就散lu,落大雨,佢地個個都有帶遮,但係我出黎果時冇落雨所以就冇帶到,
thanks家明遮埋我!>v<
返到屋企呀媽煮野食,好味!!跟住就玩msn啦,
輝仔sd左入camp個通告過黎,唉∼好多限制呀!!搞到我唔想去><
唉∼好似比人搵笨咁,四日三夜都一定唔夠vbc05正呀∼
好想好似上年果個形式呀,依家同返學返教會冇分別,咁鬼死多管制∼
又多人喎,好彩都有三十幾四十人係frc姐,加埋sttss都係識70個左右∼
再十埋我果組d人當係識都仲有成200人唔識,唉∼好無奈∼
都冇乜野打喇,冇錢出camp,唔知點算好,唯有問我最好ge媽媽借住先啦^^”
唉∼仲有好多野要買呀,全部都未買呀><
|
| 刊登時間︰2006-07-29 03:52 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 第二最愛 |
歌名:第二最愛
附註:
語言:粵語, 曲長:0m0s
作曲:, 編曲:Black Box
監製:, 填詞:黃偉文
誰陪著我回家 你知道吧 不甘心嗎??
當 我是傻瓜 不可點化 才放棄你 望著你走吧
其實與她 都間中吵架 無奈當天 說起婚嫁 還是挑選她
從前情人好嗎? 現在幸福嗎 還生起嗎? 誰人何時提我 給你一個家
從前情人還好嗎 尚獨身嗎 還想我嗎?
無緣成為最愛 卻又很牽掛!!
從前情人好嗎 自己都驚訝 哎也也也分開 加陪念掛 你不信吧
最懂得我脾氣 是你吧!>< 其實那天 親你時 難忘記她
讓你 猜到吧 識破吧 由於心死 才會不說話
其實這天 當我親她 同樣一般那麼想你 難道你未明嗎 DA...DA...哎也也也 DA...
我諗...再傻的人也會明掛(話緊妳呀^^”)
雖然唔會一齊返,但係妳都會o係我心中留下一定的位置 |
| 刊登時間︰2006-07-29 12:34 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | ... | 197 | »
|