喪b走青之日記 
   
  

即使如何,一切從簡吧....

 
FrcKenchoy
暱稱: 喪b走青
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
!!
日記
yesterday&today
睇戲
呵~
文章分類
全部 (394)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
Celia
霈pui
heyman
KIFIIIII
KIUS
LMF傑
MONKEY
yanki
丁丁∼*
大麻誠
伍文亮
冰冰
呀芊
呀ling
泡泡
娜娜"...]]
臭雞
高妹
傻仔龜文
輝仔
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 394
留言總數: 635
今日人氣: 3
累積人氣: 27525
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

2006 年 7 月 29 日  星期六   晴天
晨操呀!!!><”

琴晚成三點先訓呀,好赲呀,今朝又要六點起身喇∼
一起身刷牙洗面,跟住又係食杯麵,食到我想嘔喇∼-,-”
跟住出門口lu,一到體育館就落大雨,超超超超大雨呀∼!!
我最早去到,等左好耐佢地先黎,好少人黎咋今日,
我啦,軒,家明,貝貝,呀so,子豪,ms同哥倫布,
何輝冇黎到呀,唉∼咁咪o係到開game lor,4vs4
就係咁樣打左兩個鐘,唔知係唔係太早ge關係打唔出水準∼
打完排球之後就打乒乓波,又係打兩個鐘,子豪話自己點勁點勁,
其實係好廢ge,不過都唔夠ms精彩,11:0∼不過佢就唔識打ge就算佢啦^^”
唔知係唔係場地唔同左ge問題,都係發揮唔到水準,下次要去帝庭軒同佢地打過先得∼
打完就散lu,落大雨,佢地個個都有帶遮,但係我出黎果時冇落雨所以就冇帶到,
thanks家明遮埋我!>v<
返到屋企呀媽煮野食,好味!!跟住就玩msn啦,
輝仔sd左入camp個通告過黎,唉∼好多限制呀!!搞到我唔想去><
唉∼好似比人搵笨咁,四日三夜都一定唔夠vbc05正呀∼
好想好似上年果個形式呀,依家同返學返教會冇分別,咁鬼死多管制∼
又多人喎,好彩都有三十幾四十人係frc姐,加埋sttss都係識70個左右∼
再十埋我果組d人當係識都仲有成200人唔識,唉∼好無奈∼
都冇乜野打喇,冇錢出camp,唔知點算好,唯有問我最好ge媽媽借住先啦^^”
唉∼仲有好多野要買呀,全部都未買呀><

刊登時間︰2006-07-29 03:52 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


第二最愛
歌名:第二最愛
附註:
語言:粵語,  曲長:0m0s
作曲:,  編曲:Black Box
監製:,  填詞:黃偉文

誰陪著我回家 你知道吧 不甘心嗎
當 我是傻瓜 不可點化 才放棄你 望著你走吧
其實與她 都間中吵架 無奈當天 說起婚嫁 還是挑選她 
從前情人好嗎? 現在幸福嗎 還生起嗎? 誰人何時提我 給你一個家 從前情人還好嗎 尚獨身嗎 還想我嗎 
無緣成為最愛 卻又很牽掛!! 從前情人好嗎 自己都驚訝 哎也也也分開 加陪念掛 你不信吧
最懂得我脾氣 是你吧!>< 其實那天 親你時 難忘記她 讓你 猜到吧 識破吧 由於心死 才會不說話 其實這天 當我親她 同樣一般那麼想你 難道你未明嗎 DA...DA...哎也也也 DA...



 
 
我諗...再傻的人也會明掛(話緊妳呀^^”)
雖然唔會一齊返,但係妳都會o係我心中留下一定的位置
刊登時間︰2006-07-29 12:34 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]