今日9點幾起身諗住玩msn,不過最終都冇玩到-,-"
咁就o係到打左陣機傾左陣電話啦,之後就練波lu~
去到天平仲未夠鐘咁就去買早餐食,買左個pizza食,正!!>v<'
跟住去到都未夠鐘,不過仲有人早過我~
夠鐘練波lu,搓搓下波見到呀la黎左,好野,有佢o係到一定好好玩~
跟住打多陣嘉威都黎埋lu,最衰戚眉冇黎到啦~
跟住開始練波,雖然琴晚好夜訓,但係今日都好好態~
我發覺我愈黎愈犀利呀,不過個網都好似唔係235,好似得230~
其實我係應該打230,230先至係男乙網~
真係超水準添呀今日,平時淨係識打長ge斜線,
但係今日打到直線,大斜,仲dum到釘添呀,勁開心~>v<"
不過嘉威話我唔夠捥呀,我要好好練下先得~
之後開game,本來我要打中嫁,但係嘉威知我打大勁好多,所以我就打大~
好野,唔洗打中喇,超開心呀~!!!
跟住打打下波嘉威捉我埋一二面教我點用奸招,
仲冇啦啦叫我做呢隊波ge captain,但係我唔想做呀,
我同呢隊波d人又唔係熟,仲要係新加入ge,我做好似唔太好~
本來係呀文做嫁佢話,但係佢話呀文太細路,咁我咪仲細路,
最重要ge係我都未話加入佢地隊波,咁ge話我唔加入都唔得啦-,-
今日打左成日都打得好好呀我自己覺得,始終都係貝貝set d波岩我多d~
貝貝~唔好走啦,frc隊波冇左你真係唔得嫁><
打完波5點,跟住就review,比人鬧,話上次約陳朱打未經批准,
我都要比人罰跑圈,真係勁無奈呀.....跟住review到7點~
嘩,成兩個鐘呀,都未試過咁耐嫁-,-"勁肚餓~
review完就拿拿臨返屋企食飯lu~好味呀^^"
跟住都係打下幾咁lor,我發玩我部機係好早同好夜先唔會斷線~
唉,真係比佢激到死死下呀,唔斷線果陣msn都冇人online啦,
就黎痴線喇!!!!!!!!!
|