去完camp返黎喇我,好赲呀我,仲燒緊><"
等我慢慢打曬呢幾日發生ge事就去訓嫁喇~
咁第一日呢我就同高飛去食吉野家,
食完就搵埋frc d人一齊搭火車去馬鞍山,
一去到我地就同sttss d人一齊打波先,打左4個鐘頭~
個網好矮,個個殺波都好勁呀~跟住就去跟馬荳糕去跑步~
由體育館跑去碼頭,途中要跑沙灘勁辛苦,我第一個跑完,勁呀!!!>v<"
跟住就入營lu~唉,唔開心,同唔到d fd一組,不過都係一件好事,
因為令我識到另外一班好好ge朋友~
到左夜晚有個晚會,好多人都偷走曬,得返幾個frco係到聽,
好悶呀d人講d野,哈海山成日o係到搞埋d爛ga,好低能-,-"
完左晚會就要去開組,好悶,好想訓,但係都要挨住~
開完組就去左第二間房玩,都唔記得左係玩d咩lu~
玩到2點幾就訓左喇~
第二日一朝早就去敬拜,跟住又灑埋d咩七色彩虹拳,好白痴呀-,-"
跟住就去食早餐lu,食完玩左陣果到d game就去打波lu~
第二日淨係打3個鐘頭,上次同今次打比賽都係我地隊win呀,勁呀!!
嘍住又要跑去碼頭,又係最快果個,哈>v<"得我跟到馬荳糕咋,叻呀
打完波我地趕返去食飯,唔夠10分鐘食飯,真係慘呀,跟住又係聽道咁lor,好悶嫁-,-"
之後開埋組就返房玩,玩左好多野,最搞笑係玩bebawa,我一次都冇輸過,醒呀^^"
輸左果d要比人罰,我都唔識講係罰d咩喇,不過我地係可以笑左成個鐘嫁,可想而之係幾咁好笑~
到左第三日,朝早又係灑拳-,-"跟住又打左四個鐘波,又贏喇我地隊波,首名出線呀^^"
跟住聽何輝o係到講佢d情史,我覺得佢o係到曬命呀-,-'
又話幼稚園就拖女仔隻手,又話拍過好多次拖,又話唔洗主動溝女,仲話試過好多多角戀~
聽完佢講都幾無聊,但係到左後半部就唔係喇,聽聽下我都覺得幾感動~
到左夜晚就係最辛苦又係最正ge一晚,事關我打波前已經發緊燒,
一路都勁辛苦,又眼訓喎,但係石仔分享真係好正,所以我出奇地冇訓到教~
佢講得好感動呀,加上之前見到何輝喊,所以我都有少少喊到,不過大部分都係因為病而留眼水^^"
跟住都見到好多人喊呀,frc ge都有好多個,我都唔知點解我會喊,我又唔係佢地間教會d人,
但係我一聽可仔分享就諗起好多野,搞到有d眼濕濕,之後見到人地喊搞到我都忍唔住~
完左個晚會我就預備去開組啦,點知何輝話帶我去探熱,嘩~!!38.8度,勁高燒~
但係我太活潑喇,好多人都話我唔似病,跟住食完藥就去開組~
玩左好多game,笑到死左,好辛苦挨完一輪之後我就即刻訓左><
我本來同左d fd講話有人入黎房玩ge就叫醒我一齊玩,但係佢地冇呀><"
到左第四日喇,姐係今日,亦係最後一日~我地勁早就離營去打波~
等車落山等左半個鐘左右,猛禁落雨所以濕曬~好凍呀><"
到左打波lu,打準決賽輸左呀><冇辦法,鬼叫我病丁wingwing咩,連個波都見唔到><
輸左波呀fi同貝貝都o係到喊呀,唔緊要啦,打波係有輸有贏嫁啦~
跟住頒獎啦,我做左mvp球員呀,勁開心呀>v<
拎獎果昤我冇幾會多謝人,所以o係到補返啦,
首先一定係多謝何輝啦,係你帶我入黎呢個camp ge,我都知你係勞苦功高嫁喇,
又多謝呀馬荳糕教練啦,雖然你唔係咁識打排球,但係你絕對係幫到我地好多~
仲要多謝所有為過我祈禱ge人啦,係你地我先可以o係比賽時將病痛拋緒腦後~
最後就係要多謝我ge隊友啦,冇左你地我一個人係冇辦法去打比賽,冇左你地係唔得嫁~
頒完獎影左d相就走lu,跟住去食野,食野就返屋企lu~
我仲有好多野想講嫁,仲想多謝好多人,但係真係不能盡錄呀~
好啦,我要休息下先喇,仲發緊燒呀^^"
|