今朝早一起身就o係到msn,o係到試隻眼仔,
d人話都幾清,keeke~成功^^"
跟住就過左去貝貝到打麻雀啦,一路打一路msn,
太唔專心喇,搞到輸錢添><"輸左40蚊左右~
都未試過輸咁多比佢地嫁,次次都我win嫁嘛><"
其間發生左d事搞到激嬲左貝貝....貝貝唔好嬲啦~
sorry呀><唔好走啦,留返o係到啦
之前個個知你留唔到都好唔開心嫁,依家有得留,
你就留低啦,排球隊都好需要你嫁><
對唔住呀貝貝><原諒我地啦~
跟住就走lu~去左陪龜濂去買舊書~
見佢o係到講價真係好好笑,佢兩蚊都要人地平比佢,
跟住佢比人申,我就幫佢話咩個係原則ge問題,點都要平少少比我地,
但係人地點都唔肯平,笑死左~哈哈
之後就返屋企啦,都係冇咩野做,咪o係到msn lor~
都冇咩特別喇,係咁啦~
岩岩收到個message,去camp果到個風扇比人知道左~
男仔們要有心理準備比人鬧~女仔唔關妳地事ge唔洗驚~ |