| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|

2006 年 6 月 24 日 星期六  | |
| 赲到我傻呀..... |
今朝早9點起身,刷牙洗面之後就出門口lu∼
今日去踩單車∼有我,鐘儆同呀so∼
咁我地去抬火車去大學再轉巴士過馬鞍山∼
去到馬鞍山就租單車啦∼哇!廿蚊租成日∼抵呀!!!^^”
跟住我地踩左勁耐同勁多路∼等我順序排出黎啦∼
馬鞍山(出發)→大埔海濱公園(經吐露巷)→馬鞍山→沙田文化博物館→大圍→
馬鞍山→大埇海濱公園(經吐露巷)→馬鞍山→烏溪沙→馬鞍山(還車)
大家唔好以為我打多左,冇錯∼我係踩左兩次吐露巷來回∼係咪好勁呢^^”
其間買左勁多野飲呀>v<”去到馬鞍山市中心果時勁好笑∼
我地就上天橋啦∼我一衡衡上去,跟住睇住佢地上黎啦,點知佢地兩個都o係到抽筋∼
仲要我幫佢地推嫁車上去,笑死左我^^”得我一個冇抽筋^^”keke
等我話你地知我地最快ge速度你地知啦∼
我地最快果次係大埔踩去馬鞍山唔洗半個鐘頭∼勁呀^^”
之後踩完就走啦,佢地赲到死下死下∼但係我咩事都冇-,-”
可能係我踩慣d山路啦,今次踩完都冇咩事-,-”
夜晚我仲成家人去左球場跑步∼我仲跑到10個圈(已經比平時少左)
哈哈∼好正呀∼仲好赲添呀^^”聽日去游水呀∼
我真係邊左做超人喇>v<”
|
| 刊登時間︰2006-06-24 11:30 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|

2006 年 6 月 23 日 星期五  | |
| 好野~so hapi |
|
好開心呀!!!考哂試喇~
不過最緊張ge時間依家先到呀><"
下個禮拜一就派卷喇~唔知考成點呢><
今日係考英文口試,考得唔係太好我覺得自己~
不過講真,都係預左嫁喇~
考完就去左搵朱sir,佢話我份卷70幾分,我都知唔係考得太好嫁喇><
不過算啦,已經比我預算高分~我本來以為唔合格~
不過講到尾都係唔理想~平時全班第一ge我~唉....><
之後等齊人就去左貝貝到打麻雀lu~
有我,貝貝,monkey,呀so,呀天,大鼻同呀天~打左好耐呀~
到最後我贏左60蚊~好野!!聽日我有錢去踩單車lu^^"keke
之後叫外賣食,食完打左陣就走lu~
返到屋企就打機~跟住睇電視同玩msn^^"
今日就係咁喇^^" |
| 刊登時間︰2006-06-23 10:36 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | ... | 197 | »
|