喪b走青之日記 
   
  

即使如何,一切從簡吧....

 
FrcKenchoy
暱稱: 喪b走青
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
!!
日記
yesterday&today
睇戲
呵~
文章分類
全部 (394)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
Celia
霈pui
heyman
KIFIIIII
KIUS
LMF傑
MONKEY
yanki
丁丁∼*
大麻誠
伍文亮
冰冰
呀芊
呀ling
泡泡
娜娜"...]]
臭雞
高妹
傻仔龜文
輝仔
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 394
留言總數: 635
今日人氣: 7
累積人氣: 27521
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

2006 年 6 月 5 日  星期一   晴天
5/6

今日整體都幾開心嫁∼一起身就食格格脆啦,真係好好味嫁>v<
跟住就返學lu∼好開心呀!!我中學生涯老豆第一次車我返學呀!!^^
因為佢以前都唔知返邊到ge,又成日返唔同時間喎∼
食家佢返粉嶺法院,d時間又岩岩好,實再太完美喇∼wakaka
咁佢就車我同我細佬返學啦,跟住返到去就o係到傾計∼
傾傾下無啦啦傾到ms同邊個拍過一個月拖,諗極都諗唔到,依家我估係apple∼唔知岩唔岩!
跟住就上去啦,上去果陣見個張詩晴,咁就拎左佢一杯大菜糕上去∼
o係我諗住食ge時候,我先發現原來我係冇匙”巾”,咁就冇得食住∼><”
就o係7:55ge時候呀丁拎左好多涼粉返黎,仲有好多膠”巾”,不過都已經冇時間食喇-,-”
之後就唔食住上堂先啦,第一堂音樂,last一堂,o係到勁唱歌∼
跟住就抽人出黎唱啦,勁多人寫同我合唱,好彩一個都抽唔到姐^^”
家明唱左兩次,哈哈∼我冇得同肥雄合唱添^^”
之後就係數學堂啦,冇乜野教∼好快就落堂lu∼
咁諗全食大菜糕啦,點知miss朱搵我落去...跟住好快就傾完∼
諗住趕得徹食嫁啦,點知有條友o係到set攝錄機喎,搞到我又食唔到∼
咁上中史堂啦,做專題匯報,同爆lin一組乜都唔洗做∼哈哈^^”好野!!
然後就到左物理堂ge時候,係我自由ge時候喇∼卡卡!!!>v<”
我一開始就好好咁利用呢堂做英文ws,做左9秒9ge時間去做,
之後我就溫英文默書,好左都幾耐下∼溫完就開餐喇^^”
我靜雞雞咁拎左張撜返黎,夾住o係我同福頭之間∼跟住就食大菜糕lu∼^^”
我諗住自己一個食嫁嘖,點知福頭又話要食,仲要食多過我添∼><”
跟住食完野仲有時間淨,咁就問左呀丁拎左碗涼粉食∼佢比左一碗咁打把比我同福頭分-,-”
佢仲比左支仲高過20cm ge花奶同煉奶我,場面真係笑死左^^”
咁我地就o係到慢慢嘆喇^^”跟住呀sir行左埋黎,差d比佢發現左^^”
跟住食完我就襯佢寫黑板就跑出去掉垃圾,佢咁都冇發生到∼哈哈^^”
跟住就小息lu∼我就留左o係到繼續溫英文默書啦∼
第五堂上英文lu∼佢一入黎就話今日唔洗默書,即刻o哂,不過算啦∼∼∼
之後成杰都係溫書lor∼明白左好多唔明ge野^^”
之後第六堂就中交,本來測驗又冇測到,變左做功課><”
跟住都冇咩野做呀∼好快又lunch lu∼!!
o係到吹水∼等打鐘-,-:好無聊-,-”
之後我就苟左去買碳燒牛肉飯,聽講係新野黎,都唔錯!!^^”
咁食完又上返去啦,上電腦堂lu∼好鬼死無奈呀呢堂-,-”
咁呢堂係整一套片出黎啦,miss朱佢為3f整左個file叫我地可以入去搵有自己ge相啦∼
點知入到去有30幾張相o係到,係9成9都係我黎ge....即刻o哂-0-
miss話佢暗戀我,冇乜其他有ge相,所以就全部都係我咁滯.....唉!!!
我同miss講,唔係要個個同學都幫我整寫真集咩-,-”佢冇野講/
咁有一幅係有我同黎sir ge∼黎sir個姿勢勁有趣,哈哈∼笑左成堂呀!!!
跟住就好happy咁過埋最後一堂電腦堂lu^^”
到左放學我就落左去買蘋果汁飲,跟住就上左圖書館,佢又話我未還英文共閱圖書∼
我即刻同佢講係咪玩野,佢話唔信就自己去個櫃到搵啦∼點知我一搵就搵到∼真係谷鬼氣呀!!
我即刻就同佢嘈,佢話唔關佢地事,係科長搞錯喎∼!!!都唔知上次係唔係又係咁嫁∼
跟住就落返去課室溫左陣書,落去果陣無啦啦比四個f.1鬧,佢話佢地食完張詩晴d大菜糕就肚痛,
叫我唔好再教佢整野食,勁無奈lor,第一,我都唔識佢地-,-”第二,又唔見我肚痛-,-”
之後都無理酊佢地∼我溫左陣書就走左lu∼
跟住返到屋企...走果時見到呀糖佢地,佢地本來諗住我會望佢地∼
然後諗住睥住我,但係我一眼都冇望到佢地就講左聲bye,咁佢地就好失望,哈哈∼^^”
我就玩左陣電腦∼然後就食飯,打日記,做功課lu∼!!


刊登時間︰2006-06-05 09:27 PM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

2006 年 6 月 4 日  星期日   晴天
4/6

今日同老豆呀叔果d去左街市到食野,好鬼死多野食,
食到我好飽~食左排骨飯,蝦餃燒賣,鳳爪,炸兩......仲有好多好多^^"
跟住食完野就去左惠康買野,買左多多~正!!!
我帶左我堂妹周圍去,見到肥軒同劉倩兒,佢地望住我同我堂妹o係到笑-,-"
之後就返屋企lu~o係到睇x-man,睇左唔夠30分鐘就好睇訓,訓著左~
訓醒左就玩下電腦咁啦,跟住張c晴打泥同我講佢琴日整果12杯大菜糕掉哂~
佢今日又整過-,-"佢今日果d落沙糖,我想打去停止佢~可惜已經太遲喇.....
之後太難食佢又整過,不過我唔知佢呢次整成點~
跟住就o係到同monkey係到玩低b江湖啦^^"今日我升左3lv呀~好勁呀!!!
之後我姑姐叫我幫佢開新屋對門,心諗"點解咁都要我幫手ge-,-"
去到佢地同我講叫我擒上二樓廚房入去....好無奈-,-"
咁我就以我靈敏ge身手擒上去,好快就上左去lu~勁!!!!!
之後落返去開門比佢地,開完我就返返去玩電腦啦,點知玩左15分鐘左右.....
佢又打泥叫我去刪門~(唔係掛,刪門都要幫手...-,-")咁我去到發現原來對門係冇鎖嫁...
一定要o係入面先開到....咁我就擒入面刪埋對門再擒返落黎~好彩我好身手姐^^"
咁我返到去又繼續打電腦啦,好無聊咁就玩到食晚飯lu-,-"
跟住食完飯就食西瓜啦,但係有人話個西瓜唔好食咁我就冇食到~
咁我就又o係到玩電腦lu~今日就係咁喇^^"

刊登時間︰2006-06-04 08:31 PM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]