| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|

2006 年 5 月 30 日 星期二  | |
| 30/5 |
今朝早準時起身,呀媽煮麵比我食~出前一丁>v<"好味!!!
之後就返學lu...返到去就溫英文,溫左一陣啦~
跟住呀芊返左泥,佢整左啫哩~咁就比左一杯我食,唔錯唔錯>v<"
之後monkeu返泥我又有野食喇^^"幾好味呀d蛋糕~不過個餅底下次唔好咁cheap-,-"
整體都幾好味嫁~下次繼續努力啦^^"我唔食第二個係我真係飽咋,唔好誤會><
跟住就上課室lu~上到去繼續溫書啦,因為一陣英文堂要默書~
好快就上堂lu~第一,二堂就係英文喇,一泥就默書~~
呢幾次默書我都好勤力溫書呀,但係唔知點解點溫都冇滿分~><"
今次我終於又滿分喇~好野!!唔洗比人鬧喇我>v<"唔洗留堂喇我>v<
跟住個f.7泥左幫我地做聆聽啦,好野,我上次同爆lin同分,今次仲高過佢呀>v<"
之後好開心呀,但係佢無啦啦同我講琴日d野,搞到我勁憎佢呀!!!
到左小息lu,佢叫左卵出去,又同我講話我資質唔差果d野><"唉~~~~
之後第三堂化學,教d野好易明,但係成大半班人都唔明,哂曬我d時間-,-"
咁之後物理堂啦,又係咁,阻住哂,個乜洋又麻鬼煩喎,唉~冇眼睇呀!!!
跟住第二個小息唔記得去左邊lu~好似留左o係課室到-,-"
跟住第五堂中文,做埋d無聊野,無聊得離又幾好笑^^"
之後第六堂就數學啦,原來全班數學我最高分呀!!!!好開心>v<
好~到lunch lu~o係到吹下水傾搵咩暑期工,我諗佢地都係搬野嫁喇~~
之後打鐘我就要罰企lu,呢d野唔打咁多啦,不過先前有人話陪我企又冇陪到喎~
仲話講義氣喎,唉~!!等我仲陪妳傾通"消"~~~失望呀!!!!
最後兩堂視藝~我勁呀我,我令幅畫起死回死,d人話我幅畫好似印出泥咁~xd
到左放學我地打左陣波,我就同polly1齊搭車lu~
跟住岩岩出左去跑步,跑左10幾個啦,好赲唔打喇~
|
| 刊登時間︰2006-05-31 12:21 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|

2006 年 5 月 29 日 星期一  | |
| 29/5 |
今日遲左少少起身,所以我冇o係屋企到食早餐呀,飲左杯奶就出門口lu~
咁返到學校我冇食到早餐呀,因為要儲錢呀我><"破產喇我a_a"
咁我冇食野就o係到同人吹水,吹到咁上下就上課室lu~
上到去就做地理作業啦,唔夠時間做所以就冇做到lu...唉~
跟住一,二堂就中文堂喇,好赲呀><係到教篇幾感人ge文章,
但係我都係好眼訓><"好悶...成班都好似喪屍咁-,-"
好辛苦終於就捱到小息,去左搵mr.mui~點知佢冇返到,咁就返上去lu~
之後就係中史堂,係我咁眼訓ge情況低下,我竟然係冇訓到,好叻叻呀!!!>v<"
跟住又係史,世史,冇中史咁悶,所以我都冇訓到呀~真係講都冇人信呀^^"
世史派卷我好犀利呀,有條題目9分得我一個拎滿分呀,佢仲話好多f.4都唔識~
好開心呀我,第一次有題目滿分呀!!>v<"
跟住第二個小息去左搵黎sir,叫比多幾日時間我地去做果個報告~
跟住monkey比左佢果本雪山飛狐我,咁我就還返比圖書館~
唔該哂妳呀monkey^^"
之後又上堂lu~兩堂英文,唉~~~又悶到抽筋喇~><"
過左好耐好耐咁就過左lu~..........唔想再上英文
跟住就lunch lu~食左支甜筒~好好味呀>v<"
跟住點九就去大埔攞獎lu~等左好鬼死耐,同陸柏熹snd羅敬恆係到傾計~
傾埋d無聊野,跟住返到學校都5點lu~咁我就上左課室拎功課,
襯miss cheung未泥就走lu~!!跟住走果時見到張詩晴,咁咪傾左幾句lor~
之後搭車撞正polly~唉......
返到屋企都冇咩做過,跟住就打日記lu~ |
| 刊登時間︰2006-05-29 08:58 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | ... | 197 | »
|