今日本來諗住5點起身作千字文嫁,但係個鬧鐘響ge時候我就禁熄左佢~
然後成六點幾堯起身~-,-"起身換衫,刷牙洗面,跟住就食野lu~
屋企都冇野好食,食左幾啖粽我就出左門口lu~
返到去我就拿拿臨作文lu~由搭二作到成八點~好赲!!
其間polly話佢整左啫哩帶左返黎,咁就拎左過黎比我食啦
我忙到淨係用左2分鐘去食,都唔知咩咪呀-,-"之後就上課室啦~
上到去我諗住可以抖下嫁啦,點知原來要做世史呀><有好多長問題.....
跟住我就o係到勁做啦,好彩miss黎之前我都做得哂>v<"
點知miss黎左之後有人同我講生物要做作業p.1x-p.40~癲嫁!!!
一陣頭兩堂就上生物喇...咁我就勁努力咁o係到做啦....都做唔曬><
跟住miss程黎到啦,好彩佢唔係即刻對咋,咁我就繼續做啦....
點知佢無啦啦話要測驗,咁我就驚到嗌左出黎啦,點知我隔離果個問我"咩你唔知咩??"
我即刻o哂囉~好彩我平時上堂專心,全部識哂^^"跟住又繼續做作業啦~
做做下佢話要對喎,諗住死梗嫁啦,點知淨返好少時間,佢對果d我都做哂~!!好彩咋>v<"
跟住小息落去打左陣波就換衫上pe啦,見到地下勁濕以為唔洗跑啦,
點知佢叫左個人出去掃地,o哂-0-"跟住就要F班跑先><"
特登慢慢跑跑25個圈,已經滿分啦~!!卡卡~>v<"之後就穿梭跑,慢慢黎都15-,-"
打鐘跟住就換返衫lu~換完去左買野飲,提子芬達,好味>v<"
跟住就上返去上堂lu~第五堂數學,校長,鄧sir,江sir黎睇堂~好無奈......
不過最無奈係上上下堂世賢部電話響,唉~校長黎個電話先響-,-"
之後第六堂係中文,我搵極都搵唔到篇罰抄,好驚,搵左好耐都唔見我就好無奈咁上去><
上到去miss陸叫我抄過~唉><今堂中文堂都冇咩特別,好快就落堂lu~!!
跟住就lunch啦~又係o係到吹下水咁lor,一打鐘又照樣落去罰企,企埋聽日就唔洗企喇>v<"
落到去比我見到好冇義氣果個人lor,又唔陪我喇~見佢比人罰緊就算數啦~
但係又話比幅相我睇喎,星期日話比比到依家都未比到,唉~算把啦~!!!
跟住我同希,貝貝果d就一路企一路傾計啦,好快就夠鐘lu~好肚餓><"
最後兩堂英文,第一堂又做TSA,好難呀,岩得果幾題~跟住聽爆lin話考完試要補課TSA~
唉~希望唔係真嫁啦><係就慘喇~!!!之後我成堂英文堂都好專心上堂呀!!!好叻>v<
跟住放學就o係樓下打波啦,打左陣食野,食左三文治同食左希支雪糕~多謝^^"
之後又飲左提子芬達~我諗我愛上了提子芬達了>v<"
之後又繼續打波啦,打到隻手指又痛返喇~嗚嗚嗚...跟住就冇打lu~
放學同monkey,呀so,貝貝一齊行去天平,跟住就上左呀so屋企拎匙"巾",
跟住就落去公園食呀monkey整果d蛋糕lu~今次凍食好味好多!!!仲有熱浪食添>v<"
食完呀so就走左lu~我就比monkey逼左去pk shop~買左盒格格脆比佢,佢話想食-,-"
我自己就買左蘋果綠茶飲,仲好味過提子芬達呀!!我ge至愛呀!!!a_a"
跟住monkey拎左盒野爪就唔理我喇><寂寞的我就只好孤獨咁行去火車站搭車菠屋企lu><
返到去我就食飯lu,冇咩胃口食....食左好少野><"
跟住上返黎無耐我就打日記lu~ |