今日我冇食早餐就出左門口lu~返到去學校買左盒魚蛋食~好味>v<
跟住子豪返左泥,我問佢鐘唔鐘意我琴日畫比佢幅畫靚唔靚~
點知佢話好憎我,因為我大大隻字寫左"子豪姐姐"係幅畫到~xd
不過佢話我好有創意喎,緊係啦~我用左好多時間去畫d肌肉嫁~係咪好大隻呢~
呀rain個胸我冇畫細到嫁,42吋丫嘛~哈哈
跟住隻隊上禮堂l早會lu,好快咁就過左lu~!!
上到去課室我就o係到做中文功課,中文d野唔交會死人嫁><"
之後就上堂啦,身一堂數學,做last一次基礎能力測驗,勁容易呀!!!冇滿分都有9成分數呀!^^"
跟住就到化學堂啦,發覺好多野要溫,今之考試一定要努力呀~睇緊我日記ge人都要努力溫書呀!!
跟住小息留左o係課室到溫英文默書,好快就溫識哂lu~keke>v<
跟住就世史堂啦,講香港史,唉!!一頭冒水呀><好難呀d史.....
之後就英文啦,一泥就默書啦,無啦啦話要默埋中文解釋喎,好彩我都識姐^^"
默完書就講考試範圍啦,好多下,不過都係果句啦,努力呀要>v<"
之後就小息lu,唔記得去左邊,成日都唔記得自己去過邊,唉~!!少年痴呆症呀><"
第五,六堂中文,今日miss陸冇返到,跟住中文同數學果個補習主任泥代課~
唉,兩堂都要作文呀,好悶呀><"仲有前面兩條友好鬼死煩呀,一開始個個作文佢又唔作喎.......
猛禁o係到嘈住哂-,-"跟住我快d作完篇文煩返佢地轉頭~搞到佢地落堂都作唔曬篇文..xd卡卡
之後就lunch lu~冇咩特別,同家明,呀so,希,軒一打鐘就落左去~我地去左宗教室食野~
我食左隻糯米雞個食左碗豆腐花,好好味呀!!!!>v<"
跟住見何輝泥左咁我地就走lu,留低呀軒一個o係到同呀輝傾訐~
咁我地出左去又o係到吹水啦,o係到傾去camp d野,傾下去唔去好~
果個呢,要作文果個呀~我覺得真係好抵喎,作篇文就有我去喇喎~
同埋去果到同上次去果到一樣,上次三日兩夜要二百幾嫁,所以今次真係正~!!
作文咋嘛,r班成日作千幾字嫁啦,有幾難姐~不過唔知家明呀so果d去唔去呢,佢地都話想去~
跟住我去左搵細賢果d,佢話帶d f.2女1仔去,叫我帶df.1女仔去,
跟住黃德誠指住張詩晴話佢係f.1索女,跟住我就o左喇.....
我知佢地唔合我識佢,咁我就話如果同佢講到5句野佢地就要請,點知佢地淆底喎,
唉,屈唔到佢地請野飲添><嗚嗚嗚.....之後我同家明呀so果d就上去lu~
上到去又叫到肥雄,跟住我地好白痴咁向住留下嗌張詩晴~佢聽到....xd~周圍望~
跟住唔知邊個扮肥雄o係到嗌~「喂,張詩晴,我係肥雄呀!!!」跟住d人就o係到笑啦~
肥雄都聽到,但係佢冇鬧到條友,跟住佢自己o係到嗌~「張詩晴呀!!我係羅培雄呀!!」
跟住成班人笑到碌地呀,估唔到佢會響自己全名~真係笑死呀!!!>v<"
跟住笑完就走人lu,返課室~見到黑板寫住話o係512上地理,咁就行上去lu~
上到去o係到要評其他組果d報告,好悶~不過好快又過左lu~
之後最後一堂本來係班主任堂嫁,但係miss鄧霸埋泥上中史,唉,最憎中史~><"
跟住講埋書以為放得學嫁啦,點知miss cheung入左泥話要幫今日默書有錯果d人補默~
我因為有溫到書實冇我份嫁啦,點知我錯左一個英文字母就要留呀>v<"
唉,佢仲話要5點先幫我地補默~玩野咩,錯果一個英文字母就留到5點><
跟住我都廢事溫,明知實識嫁啦~咁我就做哂d功課,點知就仲有好多時間淨,
咁我就拎左龔馳部字典玩俄羅斯方塊,福頭玩到個紀錄係7萬幾,咁我諗住破佢啦~
一玩就玩到15萬幾,點知save ge時候部野冇電,搞到冇左個紀錄><嗚嗚嗚........
之後我見冇咩時間,就好快咁玩多鋪,都有9萬幾ge,不過已經少左好多喇><
跟住到左五點lu,點知miss話唔洗默喎,玩咩~頂><"
跟住就換衫練波啦~做體能呀要,做左三轉就好攰喇,咁就踢波lu~
好好玩但係又好攰呀!!跟住飲左monkey果支好似寶磺力咁ge野就走lu~多謝monkey^^"
之後等埋何輝一齊去左四葉草,點知佢話多人咁佢就去左7-11 lu~咁我都冇買野就走lu~
去到小巴站忍唔住買左包朱古力奶飲,好味呀>v<"
跟住就同高飛一齊搭車啦,佢話聽日答覆我,之後返到去打左陣機就打日記lu~
哇,好長呀今日篇日記~痴痴地嫁....... |