今朝5點聽到d打雷聲,都知到今日會落雨
不過番學果陣都係冇帶到遮,番到學校
比雨淋濕左少少,好唔舒服...死啦,有份英文功課同flash未做呀
第一,二堂就係英文啦,miss袁叫我地交功課,我冇得交
今次佢又奇蹟地唔記得名,太好啦,佢叫我lunch時要交到比佢
我一定交到既,不過份flash就唔知點算啦
上電腦堂,佢叫我地交flash,後黎我用9秒9黎完成左仲爭少少就做完既flash
哈哈,太勁啦!!依家2份野都做晒,不過放學仲要補默
到左放學,我去左溫書,溫左3個字,去搵miss袁默
估唔到今次奇蹟地比我默到88分呀,我真係有d佩服自己
默完書,去左打波,打左3場,win晒, o yeah
sisters打波d動作笑死我呀,我都學左佢
覺得自己有少少低b,哈哈哈
唔緊要啦,最緊要開心
好啦,今次打到呢到..係咁啦,88....待續
聽日仲有補默第2次呀, o shit
上天保佑 |