今日唔記得左幾時起身,本黎屋企人想我叫跟佢地去元朗
睇天后誕既遁游嫁,不過我冇采佢地,繼續訓教
我等佢地出晒去我先起身
因為我想今日係屬於我既
起左身即刻諗到打波,所以就搵人陪我打啦
搵左文,佢話打得果一個鐘,又要我去天耀
所以我唔搵佢啦,搵忠,點知佢仲訓緊
到左12點,忠打黎,我就叫佢搵多幾條友去打
我就勸左sisters去,忠就搵到強同堅
我地5條友去左天瑞打
第一場我同忠對sisters同堅
因為強未黎,so打住先
估唔到第一場我就輸左
唔得啦,我唔可以再輸落去啦,我要認真啦
跟住我分別同sisters,堅一組,都win左
跟住再同番忠一組,都係win左,哈哈,冇計,我太勁啦
最後1打3,都係win左,不過先贏得個1分,1打3,算係咁啦
跟住同對面場既人打,4打4,全場,我地個組win左
跟住加多2個人,5打5,同我果組又win左,冇計,我都唔想
後黎看到有條友好串,so同佢1on1,不過佢真係幾勁
射8球3分,入左5球.細哨,學下人啦,仲話係3分王喎
果條友仲要矮我成個頭添!!
不過最後都係我win左,打完番歸lu
今日輸一場,都ok啦,好爽呀
聽日又可以去游水,正呀,不過我有好多功課未做
救命,我的媽呀
好啦,今次打到呢到,明天見.....待續
|