| Garyluk1990 |
|
暱稱: gary 性別: 男 國家: 香港 地區: 元朗區 |
| MORE... |
|
2006 年 4 月 25 日 星期二  |
留堂,慘  |
分類: |
唉,今日好屌呀.....
番到學校,打左陣波,上番去
做功課,點知中史張野未做,又唔知今日要交--
咁就記左個名啦,唉
lunch果陣要補默英文,冇得做flash,聽日就要交啦,死啦
補默仲要唔合格添-0-唉,要留堂呀,仲要留到7點
放學果陣,去搵miss袁,叫佢比我地做完flash先去留堂
估唔到佢肯比,好野....不過做得個半個鐘,如果比多半個鐘我一定做得晒
做完去留堂,已經5點半啦,打個電話番屋企先
跟住就左溫書,雖然話係溫書,不過我係到傾計多d
到左7點,去搵miss袁補默,唉
補默完啦,得果43分,救命
其他人默完,合格都比miss袁鬧
我以為我一定死梗啦,點知佢奇蹟地唔鬧我,哇卡卡
佢知我知資有限,所以只要我合格就算啦,唔洗70分啦,好開心野
不過默完已經7點半啦,佢仲要同我講左好多大道理添
番到屋企已經7點9啦,冇時間玩電腦啦
唉..聽日仲要留呀.,,算啦,理得佢,唔溫咪唔溫
我唔信我次次都唔合格
好啦,今次打到呢到.88.....待續
|
2006 年 4 月 24 日 星期一  |
| 放假後番學既第一天 |
分類: |
終於番學啦,好開心牙
雖然番學不及打波開心,但都好過留係屋企
仲有好多功課未做呀,諗住一番到學校就做嫁嗎
點知見到有人打波,忍唔住呀
不過今次都算早左上去嫁啦
都未打鐘,仲有時間,拿拿聲做左d功課先
第一,二都係英文堂,不過呢兩堂都冇上過
派左v打卷同G.E卷,2份都奇蹟咁合格
開心到爆呀,從未試過咁高分嫁(G.E姐)
上I.S堂同小文文講女仔d野,跟住比小溫溫叫我去後面坐,都慣左啦
跟住lunchtime去mmlc做flash
點知有人發生左d事(我都唔好意思講出黎)
要清場,冇得做啦,放學先做啦
有得去打波,太好啦!!哇卡卡
放學去左mmlc做flash,做左1個鐘到,都未做完
估唔到呢份野比我想像中難
5點又同小誠誠去左打波,5點9番歸lu
聽日要補默呀,點算啦,救命-﹏-
好啦,今日打到呢到......待續 |
|