今朝早6點半先訓= =9點幾又比太陽曬醒左....訓左唔名3個鐘!!!
ok~等倫仔電話等到唔想等= =唔理佢咪照常去跑下步lo~點幾2點
返屋企涼都未沖就聽到電話響~d考完既人呢好串...突登打黎話考完呢!
仲要叫我去食野,話同fd去睇戲會入元朗wo= =shit! 好~收佢線之後
睇到大笨周打過黎~haha~佢都考完~!好耐冇見佢,真係有d想攬下佢....
咁沖個涼去同sin 悠食野la~佢勁多fd = = 成7個,我都搭唔到嘴既!
不過,好騎呢。有靚女wo竟然,你話死唔死! 發生左遇到朋友個fd係靚女事件。
搞到我有情緒不安事件la~仲有想去睇戲事件都發生埋!!!!
佢地有話叫我join埋,不過我又唔想去wo= =睇恐怖片wo!
想嚇死我咩~我先唔制!haaha~返左屋企玩下背下書咁過中午~haha~
我都就黎考完,睇黎~要開始同大笨周共生共死既時候又黎la~!
errr......都咁耐la,唔知仲有冇嬲呢?真係搵日食餐飯先得!haha~
|