好勁我呢排,已經可以靠鬧鐘叫醒自己,ja係話我可以自由調整訓幾耐!
以前想個電話叫醒自己簡直係痴人說夢話~!真係好。把。炮。!
講返今日,我12點半先起身返可道比魚蛇昆!入去果時先知lo jj冇訓過= =
入到可道魚蛇仲要遲到= =my god!好彩有任奶奶聽我9唔搭8亂嗡一倫!
亂咁嗡真係好開心架!口快過個腦= =自己講左好似唔係自己講咁果d呢!
真係笑左好耐~到魚蛇終於入黎la~好la~佢話有新評分消息係講大話架!
呃我架!不過算~練下都冇死ah ma~haha~我d冷音真係咁勁咩= =個個一講
到d字有冷音就望住我,叫我表演下!我先唔會咁演野~我正確發音仔ah!~
小組討論真係笑到我眼水都就標出黎,我睇緊show咁~lo jj唔知係咪冇訓過,個人
烚下烚下咁= =成個題目可以比佢講到變左另一樣野!仲要全場dead air望住佢,
諗緊佢講d野同題目關咩事= =我已經笑到忘我境界...佢仲好抵死咁叫我地睇清楚
題目= =大佬ah!唔好搞笑搞到離晒譜先得架!
經過2次練習已經可以知道今日果三個咩料子。lo jj係傻既。
PWM得開頭講果d野有用= =如果要佢嘔d佢冇寫既死.,佢會講廢話= =
LHY勁心急= =講講下會唔知自己講緊d咩= =!!!
3隻都係怪獸!
本身4點要返工ma~點知練到3點8!又冇帶傘wo!打電話比人又冇人help到我....
okok~結果遲左成個鐘!不過我唔知點解d人好包容我= =唔怪我架wo!見到brian同
alan開心死我la~!ah妹仲記得我話拍片比佢睇點飛= =ah燕又問我有冇掛住佢!
好似比人用氣氛強姦咁!開心死...!
放工同brian去左打機= =唉~我都唔中意打機既~!不過一齊玩又幾好玩!
er...我呢= =成日都冇食過野...睇黎成仙架la就!
d朋友呢,對我咁好,好似馴化左我咁,明明以前成日都會冇lala好嬲,唔知嬲咩,總之好嬲...
我一嬲就咩都唔會講,野照做...呢幾個月真係一次都未嬲過= = 個格都細路左...
仲記得2月果時怒氣沖天架ma!haha~冇邊個係身邊完全不必感可怕,為何還能驚訝?
今後一秒秒一天天可以放低你,原來反會讓我好輕鬆遠飛
時辰一到後心會死,無法再記得怎愛你!
讓我走寬待你, 沒人知~誰好運氣!!!
|