今日都去左跑晏跑!ya~真真正正既天地正氣ah! 不過ah kong話係廢氣= =
好好!聽日開始晨跑!~今日返工個個都好似好耐冇見我咁...真係對唔住!
ah ken笑到佢= =好似真係見到我好開心咁wo~ah 妹都係~不過ah妹職位上可能
有d煩惱la~有時候講d無厘頭既野...不過識笑就會好~!一笑能治百病! 肥仔心情好到死~
見到佢都醒晒!ah kong 一見佢好似冇咩精神咁~唔知係心情唔好定冇精神la~個樣好兇下= =
不過ah kong好正架! 佢冇咩精神又好似唔開心咁呢,你同佢講野佢都會笑都會同你玩!
份人又好隨和!同佢講野真係好開心!
放工陪個新同事去搭車之後就去左ah kong果邊陪佢拎野~同佢講野真係咩
講得= =我成日都覺得同佢差唔多大...明明佢就大好多= =e+係好心目中
茂峰就係好男人! 原來ah kong唔只好吹得!仲有大個仔既一面!
呢個人我好中意!haha~應該話我中意太多人la~!
點解我d朋友好到咁= =
返到屋企拎支大炮比我表哥,佢好似要飛 - - 唔理佢la~
有手信就可以了!
最近對個個都口花花= =冇得夠架la我....
介下口先得!!!
只要用真正既自己去同人溝通,就已經好開心。
|