今日熱醒左....琴晚冇開冷氣~okok~醒左就
再同大笨周展開搵工之旅。d電話可以冇人聽!我真係為!$&%!&#&%
不過我個電話都係1點4左右先開始返服務....
唉~下午想出黎果陣,大笨周話fd有事~咁唯有我自己去搵la~
個個都話我地做得一個月唔請= =我誠實ja!係lo!我可以呃佢地!
不過算la~都唔中意講大話....閒左成日都冇收獲...
其實就有間糖水店既...不過話唔會有糖水食= =shit!
好奇怪la係咪!冇得食都有= =....兼職度度d錢都係咁上下
我係唔想做7仔ja~搵d自己想做既原來都有難度= =
我去到5點半先食晏~wow~騎呢既事就發生左!!!
事源係咁,我琴晚發夢見到自己坐穿梭機返地球...
有一個好肥既女仔同我一team!
我入到食晏既過橋米線見返佢!!!!
我好想同佢講
我地一齊落左地球!!!
yaya!!!
真係好好好肥ah!
|