今日去搵工wo~元朗冇得做= =得7仔,同一間糖水店,但係同周周一齊ar ma!
要一齊做!咁好la~去左tm搵la~可惡的5cm= =又話出面請人....點知又冇貼紙wo!
有2間飲食既,不過我又唔想做返飲食,想轉下行ar ma~搵唔到wo= =d工好似比人搵晒咁!!!
okok~周周既準女朋友就話元朗星巴克仲請人~ook~去到勁多人排住買野= =咁去左見間
賣帽既!點知佢問我係咪岩岩畢業!佢話請全職wo!我咪係見全職lo= =點知佢話唔請全職= =!
我真係想問你請咩ar 咁= =!決定左去總行見,唔想再周圍騰!
I need work!!!!!!
|