琴日返到屋企就訓左= =冇咩既~照左x光~要等10個星期
先有報告~總之冇得做運動...唔知搞咩過日晨...
琴日夜晚有得同儀弟食下飯~haha~恐怕有排都冇得見下lu~
今日一早就起左身,大笨周又就要睇show= =shit!!!好la咁
到左中午心悠入左黎= =佢都搵工,e+d有錢人中意做野= =
好搞笑!我係咁唱~ 「被控制嘅思維,被控制嘅軀體 」
佢話唔想識我lo= =fk!今日就慘la~5點30開始就幫人搬屋= =
唉....點解我識咁多fd?!不過算佢識做有請我食飯!!!
最最重要既野係個心入面架ma!點會冇lala唔見左!!!
請不要認真!你是個好人!
不要亂受教訓... 其實也不只我是合襯 !!!
硬頸真係冇獎架!!!!haha~
|