今日未到6點就扎醒左la!!!! wt 嗯!....一起身就比個忠告ah神獸倫!
我好返好多~通常d保護到地球既超人都係有超強既自癒能力!我諗我係
一份子lo~haha~食緊2家半茶飯既我又去左見工= =做唔死人既! !
呢排係咁見埋d 咩 anna ~ mandy ~ annie ah~ wa~個個請人既都係女人黎= =
今日就係去見mandy = = 去銅鑼灣...差d蕩失路....好彩有人比我問下~
上到去見到mandy la! 真係好man!個樣就普通la~不過講野方式真係好man= =
我想嫁比佢食軟飯....算係又ko左一份@@!
ccw真係冇得輸wo~
至於做緊家庭主男既lo jj ....仲係咩都搵唔到...見出到咁遠就搵佢食下野la~
等左佢一個鐘左右la~原來mk都有間好鬼死正糖水鋪!一直都睇唔到= =定新開我唔知?
佢又話去mk搵工= =點知去左買野lo....冇野做都買得野!!!真係*(*&(*^(#^!(@
不過去到5點左右我已經好攰= =活動時間就黎12個鐘la....講野真係全部廢話= =
成日叫lo jj 著裙 = =但係佢明明係男仔!!!真的很瘋狂!
在童年一講起我的志願 要做個星空保衛隊救地球
到了今天至知 多想振翅宇宙裡遨遊 人天生得一對手
作個最壞的準備 但是向著最高最遠星體出發
如果真的不會飛 試試跌下的滋味
落地以後以雙腳去繼續歷奇
人間的風景也很美
不用找降傘放入背包 縱使我將會繼續跌交
當夢想破滅化做氣泡 半空中都算發射過一炮
-------------------巴斯光年
好正既芝麻糊ah!!!!

|