星期日本係day off 好日子!而且由琴晚開始一直比人煩住冇得訓....omg!
好~到左今日早上9點~終於有得訓~!簡直就係狂歡大叫la! 訓之前仲要收到ccw 既 sms~
hm!佢冇事就搵下我,我係女仔真係會愛上佢~可惜我地冇可能~!
點幾比電嘈醒la~難得一日day off= =你同我講day off半日....咩叫day off半日?
ja係冇day off!!!!只想大聲fk! ~ 不過好~表哥返左黎仲玩我ac= =好la~表哥唔係好多~
讓下佢玩~之後出門口,就3點開到8點~本身10點先走得~點知佢早放我! haha!!!
明明就唔洗返!!!!!!!!!期間bibi仲要打電話黎又係返工= =我唔聽得電話!真的....(&&(*^(^#!(^
fu.,...今日係520都冇留意= =放過好不好?難怪今咁多人發姣= =催情咩....
我中意我會自己拎!唔洗討好我lo= =wt,,,,hm!!!! 我當你半場朋友為何還什麼我!
你愛上惹禍去惹其他哥哥~
跟他去唱歌別愛我!!!
我替我快樂設想,良朋至上~情人難買帳~ !
最近聽到個好蛋大既道理!hoh!
人同人既關係,人既本質就好似一張白紙,
你可以因為想令張白紙有方向咁飛而將佢摺成飛機~
你又可以將佢摺成一架船~你不斷咁改變佢既外形
,到你攰既時候,你想攤返開做一張白紙既時候。
"摺痕會令你冇可能好似以前咁純潔美麗。" wuho~
okok~ i get it!!!!
again and again????NONONO!!!
|