今日工作係酒店,聽日都係,後日都係!大後日又返另一度!永遠只能day
off半日~ya~巧high yo~冇咩事la~酒店係超級無敵hea工la~份工係自己做自己野~
自閉咁既= =ok la~做得快有糖食~做得慢就等食屎果種~!真係幾悶~!
好彩有人比我懾下時間= =返工有得傾電話,你話死唔死....因為係返工地方~
我依然保持住一種溫柔既聲音~~haha~可能溫柔過頭....有人得串進尺lo= =
點解同我講話你要贏"佢"= =莫名其妙....邊個係"佢" = =?我冇受過害ah....我似有陰影既人咩= =?
wt!!hm....你冇贏到邊個,你都冇輸比邊個= =你根本冇同過人鬥好冇= =......
係~你靚你長腿~你陪我溫左成個月書= =唔代表要同你一齊ah....
好la~唔講佢la!
放工之後去左新北崗! hoo~北崗妹妹真係好正!有靚靚既外表~
大大聲咁講野~仲要爆下粗咁呢~但係又會著得好c文...我真係睇都就想笑^^
唔係笑d咩,唔係覺得有咩問題!不過有種好特別既反差感~!
北崗妹妹都好特別,有d明明包包面,好細個又會著得好成熟~haha
我幾中意北崗妹妹架~不過就只係中意睇,唔中意同佢相處果種~
現實係咁,有d人岩晒你想要既條件,不過你就係硬係覺得差咁少少野。
有d你相處得好爽~但係你又唔會中意佢= =
不過睇北崗妹妹只係bonus!最主要係食雪糕!2個雪糕波波都係6蚊ja!
仲有好多味~反正我只會要綠茶同紅豆味~正!最近工作多....好少黃昏話得閒坐
糖水鋪la~雪糕係sweet之選~ haha ~
返元朗已經好眼訓~唔係攰,係反工太得閒所以好眼閒= = 食左陣生活知味返屋7點訓到e+
3點~ wth! 我既運動.....停左2日la= = e+去晨跑先!
|