今日呢d先叫夏天架ma~去跑步好似中暑咁架wo,好enjoy
果種就死就死既感覺,返到黎冇耐就收到魚蛇電話!提我考口試ah!
真係全世界最好既ah sir!!!之後去到裘錦秋先慘= =d人鬼5馬6咁
唔係大露背就ah叔樣....比d正常d既黎望下好冇= =
中文今次果3個人有2個都好似頭痛既lo jj咁....講d野都9唔搭8,
點溝通ah= =唉....真係題目都唔理架wo= =唔係唔比你講,講都講d
關事架la!!!! 好la好la~唔理la!
順帶一提~今日有個傻仔係天水圍盪失路= =
真係好慘,我又唔識教佢!佢憑自己搵到點返屋企!
同我一樣係路痴!haha
|