今日考試,溫左勁多日,依然覺得空膛上陣咁....唔會u呱~
不過我同個老師真係一叫如故!係佢身上搵到地理羅琼麗既幽默!
佢不停撞親= =下下都彭彭聲!我真係忍唔到笑= =呢個人想點!?
考完去同ccw , lojj , faifai , yves 食左個吉野家~走先黎落雨...
不停咁跑返去屋企...好彩張準考証冇事~yayaya~後日仲要經濟!
就自由la!!!!!!!
" 從你離開一天兩天三天
每一天反覆的溫柔
雖然那個時候 我不懂 "
" 這樣吧 我不說話
那是否你也可以安靜
聽我心裡話?"
我說不跟你通電話
其實只是 害怕我會投降!
明明你是如此重要。
------摘自阿沁語錄
阿沁!勁野ah!
|