今日受到教訓...本身只係去同姑姐表哥食下飯咁= =點
知我掘左個窿比自己跳!識我都知我好想有住家飯食架la~
見姑姐成日咁得閒= =咁咪話不如返黎煮下飯咁la~點知佢串話得我
一個食,唔肯煮= =okok~李樹榮插晒嘴咁話,叫我帶個女朋友返去玩煮
飯仔lo~
我答佢,冇女朋友wo sor~
佢勁大反應= =話:咁都話冇?你唔只一個la ! 次次見到你,側面個女仔都唔同樣。
我心諗"咩料ah?"
我都冇答佢= =佢開始嘴炮....
一排成日入天盛過夜,仲有次係康樂路同人地來回閒2次wo!我影你相你都唔認得我ah~
比賽仲有一大班人幫你打氣 ,點都食到件呱?千色店撞你唔少次la
我比佢搞到有d亂= = 不過我都知道佢講緊d咩,我第一時間覺得佢跟蹤我= =件件堅料...
我比較要張相,我問佢,喂咁張相呢?
之後真係比佢激死= =佢話比左姑姐睇之後del左....
姑姐仲話幾時帶返黎見下面= =2個同一陣線既。
咁係冇ah ma!!!!煩夠未!!!!
食完餐咁難頂既飯之後夜晚同偉仔去左鬼混。
其實好掛住你
|