| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 1 月 22 日 星期四  |
| 驚人的食量 |
分類: 學校 |
今日考geog&中文聆聽
geog是完全發夢的
考完之後
人地問返我你個條答左d咩呀
我話有尼條咩
我是完全不知的
死啦
連考左什麼也不知道
今次都不方好得去邊呀
唉...
算吧...都考了
再怎樣想也於是無補的
考完中文聆聽後
陪星去信義交野
跟住信sir話請飲茶
我地大家異口同聲話好呀
跟住就等到12:30去客家到食野
同埋三個婆婆一齊
我地9個人總共叫左34碟野
真的是驚人的食量呀
我食飽飽的時候
我身邊的三位小姐
仲話未飽
我想講你地已經食左好多野
居然仲未飽
估吾到你地人仔細細
食量竟然是這樣大的
跟住阿婆問信sir幾時結婚的時候
我地立刻講到時記住請我地喎
阿sir話你地咁恐怖
一圍枱的份量先夠呀= =
阿sir
有無咁誇張呀
最後有埋楊枝金露做甜品
超滿足的
但也很飽<飽到想嘔>
食左咁多野500幾蚊
都吾系好貴姐
又吾系我地比$$
真系超happy有人請食lunch
要考埋天日先放假呀
這次真的要盡全力
~~不可以再發夢了~~

|
| 發表時間:2009-01-22 03:54 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | ... | 63 | »
|