今日係最後一日啦~聽日可以玩啦~萬歲~今日測中史~好彩有李健仔~如果唔係一定唔合格~數學已經唔合格~死啦~唔知點算~放學..........唔知果個乜鬼嘢死神嚟左喎~仲要測綜合能力訓練tim~死啦~測到5:45先走得~死啦好驚唔合格呀~唔夠字數呀!!!~點算~我好想死呀........訓啦~聽日要玩飽佢~唔飽唔得~今日真係好無聊好無聊.........
今日本身可以6點半起身嫁~個鬧鐘唔叫醒我~(做乜冇啦啦講呢D嘢嫁)跟住沖涼~然後食早餐~跟住返學~8點8先行差D遲到tim~好彩.........冇遲到~今日測我最唔like嘅數學~死啦~冇計數機tim.......(汗)唯有問麥sir借啦~溫左成堂實掂~gabada~一定得~加油~放學返到屋企都6點幾啦~即刻去洗白白先啦更係~跟住食飯~食完飯仲要溫中史~唉.........我真係死左佢好過~溫完就瞓啦~好眼瞓呀~